Beantwoord

Digitenne in combinatie met Interactieve TV

  • 27 May 2019
  • 3 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik heb bij Telfort, onderdeel van KPN, een internet, TV en bellen glasvezelpakket. Daarnaast heb ik bij KPN een digitenneabonnement lopen. Voor dat abonnement ga ik binnenkort 17,50 euro per maand betalen. (Digitenne wordt louter op de camping gebruikt).

Mijn vraag is of dit laatste abonnement gevoegd kan gaan worden bij voormeld glasvezelpakket en zo ja, hoeveel bedragen dan de abonnementskosten voor digitenne?

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 May 2019, 16:17

Bekijk origineel

3 reacties

  • Omdat je bij Telfort glasvezel tot 5 tv ontvangers kan aansluiten is de stelregel dat je geen Digitenne a €5,00 mag afnemen.
Meer over Digitenne via Telfort vind je hier

Het zou in je voordeel kunnen zijn om je hele pakket bij KPN onder te brengen.
Daar kan een KPN moderator meer over vertellen.

Als je niet met regelmaat gebruik maakt van deze ontvanger zou via de app en een chromecast streamen ook een optie zijn.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Olifant25. Welkom op het forum. Ik zie dat Galdor68 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Het is niet mogelijk om Digitenne gratis te bestellen wanneer je een glasvezelverbinding hebt. Met Glasvezel kun je namelijk tot 5 tv-ontvangers afnemen. Mocht je willen weten of het goedkoper is om over te stappen, dan kan ik een collega vragen om telefonisch contact met je op te nemen. Hij/zij zal dat alles met jou doornemen om te bekijken of het voordeliger is om een abonnement bij KPN af te nemen. Laat je mij weten of je teruggebeld wilt worden?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer