Beantwoord

Digitenne in Vlissingen

  • 30 September 2019
  • 4 reacties
  • 212 keer bekeken

Nu Digitenne niet meer gratis is, wil ik graag weten hoe de Digitenne ontvangst in Vlissingen is sinds de nieuwe ontvanger. Met de oude kreeg ik alleen Belgische zenders en geen Nederlandse en KPN kreeg het niet voor elkaar om dit op te lossen. Toen het nog gratis was, was een Belgische zender beter dan niks, maar als je betaalt wil je toch graag alle zenders kunnen kijken.
Dus ik hoor graag ervaringen voordat ik mijn Digitenne kastje ga omruilen en helaas €5 per maand moet gaan betalen.
icon

Beste antwoord door Noordzee 1 October 2019, 09:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
In Vlissingen kun je prima Digitenne ontvangen, maar dan wel via een buitenantenne.

KPN kan jou die buitenantenne gratis verstrekken. De antenne is maar klein en is makkelijk te plaatsen.

Voor een foto van de antenne, Kijk hier maar eens.

Er is ook een mogelijkheid om alleen te kijken naar de NPO en de regionale omroep. Dan gaat de ontvangst nog beter lukken. Meer info daarover in Dit topic.
Hallo Noordzee,
ik lees dat je die buitenantenne, binnen en buiten kunt gebruiken. Is binnen een optie in Vlissingen of moet je hem echt ergens aan je dak monteren met die 10 meter kabel?
Reputatie 7
Badge +28
Als je Funkè V5 buiten plaatst met behulp van de buitenmontageset heb je een veel grotere kans op een ongestoorde ontvangst.
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Antoinette, welkom hier. Ik zie dat Noordzee je vragen al heeft beantwoord. Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het graag.