Beantwoord

Digitenne insteekkaart

  • 30 April 2019
  • 42 reacties
  • 4420 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

42 reacties

Reputatie 3
Badge
Jan-D hij ook. Edankt voor je bijdrage.
heb morgen afspraak met ziggo mijnheer.
jullie suggesties worden meegenomen.
hartelijk dank voor jullie hulp.
Hallo @vc252 ,
hoe is het gesprek met de concurrent afgelopen?
Reputatie 3
Badge
Dat zal ik je vertellen; na een korte inleidung waarbij ik vertekde dat ik digitenne had en daarmee een probleem vertekde de man mij dat hij geen verstand had van kon soullen, dat hij voor ziggo werkte en niet voor kpn. Kortom luisteren was niet 1 van zijn beste eigenschappen.
Wat ik ook zei due woorden kwamen er steeds uit. Ik ben uiteindelijk maar opgestapt.
ik ga nu je advies volgen; ziggo bestellen met monteur en lukt het niet gelijk weer opzeggen.
groet
Hallo @vc252 , jammer dat het gesprek van de concurrerende adviseur zo stroef verlopen is, ik zou het dan mooi voor gezien houden en een andere provider gezocht hebben en niet meer met de bewuste provider in zee willen gaan.
Reputatie 3
Badge
Dag Jan-D. Ja, ik ben dan ook diep teleurgesteld. 😪.
Ik ga komende week maar eens langs de verkoper van de tv en kijken of hij een helpende hand kan bieden.
ik ben best handig, kan ook wel een kabeltje trekken, maar van zaken zoals nu met tv heb ik geen verstand, heb ik hulp nodig en zonder die hulp begin ik er niet aan.
Zodra ik wat vorderingen maak of denk te maken meld ik me wel.
Voorlopig bedankt.
Als het gaat om gebruik van een CI+ module, dat kan alleen nog bij de kabel (van Ziggo in dit geval). Als je overigens in oud-UPC gebied woont dan zijn de gebruiksmogelijkheden met een module beperkt tot live tv kijken.
In oud-Ziggo gebied zijn er ook interactieve mogelijkheden.
Reputatie 7
Badge +28

Zodra ik wat vorderingen maak of denk te maken meld ik me wel.
Voorlopig bedankt.


@vc252 Heb je al vorderingen te melden?
Reputatie 3
Badge
Ik heb nog een gesprekje hehad met iemand van Ziggo. Dat wat ik wil met mijn huidige tv kan ook biet met een insteekkaart van Ziggo en dat is het opnemen van programmas en het afspelen daarvan en alles bedienen met 1 ab.
voorlopig kijk ik nog even rond en ga binnenkort naar de leverancier.

groet en dank vc252
Ik zou niet weten waarom je die functies van je tv i.c.m. Ziggo module niet kan gebruiken....
Opnemen moet gewoon kunnen. Hier een settopbox met harddisc en dat werkt prima op Ziggo. TV met harddisc lijkt mij dezelfde situatie.

En nu weet ik weer waarom ik voorstander ben van alles apart. Als er dan een functie niet meer kan zit je tenminste niet met een heel apparaat waarvan een belangrijke functie niet meer kan.

Hier trouwens KPN I-TV. Ook daarmee kan je wat betreft tv kijken alles met 1 afst.bed. Die van KPN wel te verstaan.

En volgens mij valt er niks meer "rond te kijken".

Want de kabel (Ziggo bij jou) is de énige die nog kan leveren via een Module. Alle andere providers maken inmiddels gebruik van huurontvangers en ondersteunen Modules niet. Meestal omdat de technieken (IPTV en T2 HEVC) het niet toelaten. Jouw TV heeft ook geen T2 HEVC.
En je TV heeft vast ook geen DVB-S2. Dan zou je via C.D. nog met een Module kunnen kijken.

Ik vrees dat de techniek je huidige televisie heeft ingehaald.
En nu weet ik weer waarom ik voorstander ben van alles apart. Als er dan een functie niet meer kan zit je tenminste niet met een heel apparaat waarvan een belangrijke functie niet meer kan.
Ook mijn idee :-)

Ik kijk TV op een monitor, HDMI-> beeld.

// zijsprong modus aan //
En ik heb een tafelmodel vriezer en een tafelmodel koelkast op elkaar staan.
Ooit kreeg ik een combi kast met 2 motoren en (vul maar in).
Reputatie 7
Hier trouwens KPN I-TV. Ook daarmee kan je wat betreft tv kijken alles met 1 afst.bed. Die van KPN wel te verstaan.
Moet je wel even definiëren wat je onder "TV kijken" verstaat.
Reputatie 3
Badge
Dank heren. Ik ga ondanks alle ontmoedigingen toch maar even met die leverancier praten en ja dan zal er wel niet veel meer overblijven dan of kpn of ziggo.
Ik ben zo langzamerhand, mede nav alle commentaren tot de conclusie gekomen dat de tv een mooi maar ouder model is geworden en dat ik me maar moet aanpassen aan hetgeen wordt aangeboden.
Dank voor all commentaren.
Reputatie 7
Badge +28
Als je dan toch maar alleen gaat kiezen tussen KPN en Ziggo, dan lijkt me de keus snel gemaakt. KPN natuurlijk!
Reputatie 3
Badge
Ik ben bezig om bekabeling aan te leggen zodat ik KPN tv kan installeren (of laten installeren).
Denk dat dat de kortste weg is. Hoop dat het allemaal gaat lukken.
Je hoort wel als ik klaar ben en alles functioneert.
Wordt dan glasvezel internet + tv.
Reputatie 7
Badge +28
@vc252
Kan je alweer TV kijken?
Reputatie 3
Badge
Ja, Noordzee, dat lukt nu aardig met kpn itv. Monteur heeft de kabel die ik gelegd heb aangesloten en wat kabels erbij gemaakt en het werkt allemaal goed. Voorlopig ben ik tevreden.
Blijft dat ik het raar vind van Digitenne om iets onvolledig te veranderen.

item kan wat mij betreft worden afgesloten (alleen ik weet niet hoe)
groet en dank..
Reputatie 7
Badge +28
Mooi dat je nu weer TV kan kijken.

Je kunt dit topic zelf op beantwoord zetten. (Druk op beste antwoord)