Beantwoord

Digitenne insteekkaart niet ontvangen

  • 24 May 2023
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Goedenavond KPN,

Kunnen jullie kijken waarom ik de Digitenne insteekkaart nog niet heb ontvangen?

Zie wel dat het abonnement al loopt op de factuur. Heb wel al het kpn+ kastje ontvangen.

Mocht deze niet meer komen kan ook het abonnement hiervan gecanceld worden. 

Dank 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 31 May 2023, 09:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @WouterNo, wil je de Digitenne nog ontvangen en gaan gebruiken? Dan bestel ik deze alsnog voor jou. Op dit moment zit er namelijk enkel een TV+ box in jouw abonnement om tv mee te kunnen kijken. 

Hoi @Jeroen_dB.

Bedankt voor je reactie. ik zie wel een Digitenne abonnement op mijn rekening terug komen. 
Zou je deze dan alsnog kunnen opsturen? 
 

Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +19

De Digitenne insteekkaart komt naar je toe @WouterNo