Beantwoord

Digitenne insteekkaart werkt niet meer

  • 7 June 2019
  • 11 reacties
  • 229 keer bekeken

We gebruiken de digitenne insteekkaart alleen 's zomers op het terras. Vorig jaar nog gewoon gewerkt, maar nu werkt het niet meer. Er worden geen kanalen gevonden.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 June 2019, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
Reputatie 7
Badge +28
Is het gelukt met behulp van de link van Casey?
Heb je inmiddels de omwisseling gedaan?

Mocht je je nog afvragen waarom er geen insteekkaart meer geleverd wordt?:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/waarom-geen-digitenne-insteekkaart-meer-na-de-omruiling-dit-is-de-reden-466163
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Ad1964, welkom! Ik zie dat je de twee belangrijkste linkjes van Casey en Noordzee hebt gekregen. Hier in staat alle info die je nodig hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze hier gerust!
Ik begrijp dat de insteekkaart niet meer gaat werken. Ik heb echter nooit de nieuwe ontvanger gehad. De omruiltool geeft aan dat ik deze wel heb gehad, maar dat is dus niet het geval. Hoe nu verder te handelen?
Reputatie 7
Badge +28
@Marcia_ wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Zij kan dan voor jou de omwisseling regelen buiten de tool om.
Done
Reputatie 7
Badge +24
Hi all, ik neem het even van Marcia over.

Dan ga ik alsnog je insteekkaart omruilen voor een ontvanger. De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant.

Dit zou bij de Coop in Terwolde kunnen. Is dat in orde?
Prima. Bedankt
Reputatie 7
Badge +24
Bij deze besteld. Dinsdag na 15 uur kan het daar worden omgeruild. Nog even belangrijk, de antenne hoeft niet retour. Deze heb je namelijk nog nodig.
Omwisseling is gelukt. We hebben weer beeld. Bedankt voor de support!
Reputatie 7
Badge +24
Top, fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan.