Beantwoord

Digitenne kabel van kastje naar binnenantenne defect

  • 4 April 2020
  • 12 reacties
  • 151 keer bekeken

Reputatie 2

Mijn kabel van mijn digitenne, de kabel van de ontvanger naar de binnenantenne is behoorlijk beschadigd/defect. Hij geeft daardoor geen signaal meer door. Hoe kan ik het beste aan een nieuw exemplaar komen?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 April 2020, 13:52

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Corretje1 ,

Dat zou wel eens kunnen uitdraaien op een nieuwe binnenantenne.  
 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 2

En bij deze aangevuld. Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dit kan een paar dagen duren vanwege de drukte. 
 

Ik verwacht dat de moderator jou gratis een nieuwe binnenantenne stuurt. 

Reputatie 2

Dat zou dan helemaal perfect zijn.

Ik wacht de komende dagen gewoon dus maar even af.

Het komt ook niet op een dag aan.

Wel dank voor de verbluffend snelle reactie op deze zaterdagavond.

TOP

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Corretje1, goedemiddag! Ik begrijp dat je een nieuwe antenne nodig hebt! Daar ben ik de moeilijkste niet in, dus ik heb er meteen eentje voor je aangevraagd. Deze ontvang je hopelijk ergens midden volgende week! Wil je het even laten weten als je hem ontvangen en geïnstalleerd hebt? En uiteraard of dat dan voor jou de oplossing is? :blush:

Reputatie 2

Wat een ontzettend snelle reactie en service … zoiets verwacht je niet gauw meer in deze tijd. KPN … een 10 met een griffel! 

Reputatie 7
Badge +21

@Corretje1, wat fijn om te horen en bedankt voor jouw mooie compliment :hugging: Dat doen ons zeker goed in deze tijden! We blijven ons best doen :relieved:

Reputatie 7
Badge +28

Er komt hier vanzelf een moderator langs. Dit kan een paar dagen duren vanwege de drukte. 
 

Ik verwacht dat de moderator jou gratis een nieuwe binnenantenne stuurt. 

@Corretje1

Heb je met de nieuwe binnenantenne weer goed beeld? 

Reputatie 2

Binnenantenne met nieuwe kabel vandaag per brievenbuspost ontvangen. Ziet er goed uit. Overmorgen naar camping om e.e.a. te installeren, echter ik voorzie dan geen problemen. M.a.w. Kpn een goed stukje klantenbinding en daarmee een erg tevreden klant 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +21

Super fijn om te lezen @Corretje1! Mocht er toch iets tegenzitten, dan weet je ons te vinden! :hugging:

Reputatie 2

En weer een superstrak beeld op de camping. KPN hulde !

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat het zo snel in orde is gekomen. :thumbsup_tone2: En graag gedaan natuurlijk…

Reageer