Beantwoord

Digitenne kastje

  • 27 September 2020
  • 14 reacties
  • 90 keer bekeken

KPN. Mijn digitenne doet het na 2 dagen al niet meer. hij lijkt geen stroom te nemen. andere stopcontacten geprobeerd maar bakje doet helemaal niks meer. CAS 4657-155-702-7 

 

hoe snel kan ik een nieuw bakje ontvangen want ik wil graag naar de camping:)? 

 

Gr Anton

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 27 September 2020, 13:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

#KPN???

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te bellen met 0800-0402 of te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Anton Keegstra. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat de ontvanger niet meer werkt. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik hoor graag van je of het is gelukt om een nieuwe ontvanger aan te vragen. Anders help ik je graag verder.

nee ik heb nog niks gedaan. het bakje is 2 dagen oud. kun je me een bakje sturen?

Dag Anton, ik weet zeker dat Vikash hier heel snel op terugkomt. maar wel vervelend dat die zo snel stuk is gegaan, success 

Reputatie 7
Badge +21

nee ik heb nog niks gedaan. het bakje is 2 dagen oud. kun je me een bakje sturen?

Ik heb zojuist een nieuwe ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt toegestuurd. De ontvanger wordt zo snel mogelijk geleverd. Zodra het pakket is afgeleverd, blijft het een week liggen bij het servicepunt. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie over deze omruil. 

 

hoi Vikah. dank voor de snelle levering. ik zal morgen het huidige bakje retour doen bij een service punt van post NL. 

Als het goed is moet je de oude inleveren bij het ophalen van de nieuwe. Dus even niet op eigen initiatief nu een pakket opsturen.

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Anton Keegstra. Laat je ons weten of deze ontvanger het probleem verhelpt?

Hoi Vikash. zal ik doen. Ga er vanuit dat ik alles moet retourneren en dat ik van jullie complete set krijg inclusief antenne e.d.?

 

Benieuwd of fox sport 1 en 2 het ook doen. dat is automatisch gekoppeld toch? 

 

gr Anton

Alleen een kastje. Antenne en afstandsbediening bewaren. Dit is in de meeste gevallen het geval.

Reputatie 7
Badge +21

De ontvanger en stroomadapter moet terug. Er wordt geen nieuwe antenne en afstandsbediening toegestuurd.

Reputatie 7
Badge +21

Is het probleem inmiddels verholpen met de nieuwe ontvanger?

Reputatie 7
Badge +21

Is het probleem inmiddels verholpen met de nieuwe ontvanger?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de nieuwe ontvanger het probleem heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden.