Beantwoord

Digitenne kastje

  • 18 October 2020
  • 10 reacties
  • 101 keer bekeken

Badge

Mijn digitenne kastje gaat vanzelf aan en uit, soms om de 5 minuten. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 October 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Alex schuit ,

Dan is het hoog tijd voor een vervangende ontvanger.

Een moderator wil jou er vast aan helpen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Badge

Oké, ik heb de gevraagde gegevens in gevuld. 

Reputatie 7
Badge +28

Prima, er komt hier vanzelf een moderator langs.

Badge

Ik heb verder niets meer gehoord? 

Reputatie 7
Badge +28

Het is druk, dus het kan een paar dagen duren. 

Reputatie 6
Badge +7

@Alex schuit Als je meer haast hebt dan bellen met KPN 0800-0402 en inspreken dat je een medewerker wilt spreken. KPN Klantnummer en CAS-ID bij de hand hebben.

Reputatie 7
Badge +15

@Alex schuit Welkom op het forum. 

Zoals @Noordzee al aangeeft moet de ontvanger worden omgeruild. Deze omruil heb ik in gang gezet. Ik stuur je een privé bericht met meer informatie! 

Badge

Top dankjewel 👍

Badge

Oké, ik ben prima geholpen en alles werkt weer zoals het hoort 👌

Reputatie 7
Badge +28

Fijn dat de nieuwe ontvanger goed werkt. :thumbsup_tone4: