Beantwoord

Digitenne kastje omruilen

  • 1 May 2019
  • 3 reacties
  • 274 keer bekeken

Ik heb online een omruilafspraak gemaakt voor het digitenne kastje. Deze zou afgelopen zondag geleverd worden. Dit is niet gedaan? Nou kan ik mijn pakket volgen via de email als ik een ordernummer heb. Deze staat niet in de mail van de omruilafspraak. Als ik nog een keer probeer om opnieuw een omruilafspraak te maken via de site staat er dat we al nieuwe apparatuur hebben? Maar dit hebben we nog niet. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 1 May 2019, 18:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi LisannevdH,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Lisannevdh. Wat vervelend dat je nog geen nieuwe ontvanger in huis hebt. Ik zie dat je je gegevens nog niet hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, zou je dit alsnog willen doen? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Het is al gelukt! Bedankt

Reageer