Beantwoord

digitenne kastje springt s'nachts automatisch aan

  • 27 June 2020
  • 5 reacties
  • 220 keer bekeken

Hallo de laatste dagen springt mijn digitenne kastje rond de klok van 4.00uur aan, dit heb ik nog nooit gehad en naar mijn wetend staan  er geen instellingen verkeerd. Nu is het wel zo dat ik het kastje s'avonds altijd uit doe als ik ga slapen. Hoe kan ik dit oplossen, want dit wordt best vervelend.

Groetjes Manuelle

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 June 2020, 07:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Manuelle ,

Wat lastig!

Heb je de stand-by-tijd In het menu op uit staan? 

 

1c145a8f-3272-4061-8523-e6a7e5726c9a.png

Er zit verder geen timerfunctie op een Digitenne-ontvanger. 
 

In theorie is het mogelijk dat jouw ontvanger op een ander signaal reageert, misschien wel op een lollige vroege krantenbezorger? 😜

Je kunt dit probleem sowieso voorkomen door voortaan gebruik te maken van de aan/uit knop op de achterzijde van jouw ontvanger:

e75769ab-8676-4551-9886-38fe20b0cee1.png

 

 

Hoi @Manuelle . Hele goede tips van @Noordzee . Heb je daar wat aan gehad?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Ik zit net met Mijn vader te praten die heeft het zelfde probleem. En wij zelf ook de tv springt dan ook aan namelijk gelijk met de stereo 

het is dus een veelvoorkomend probleem. Lijkt

 

ij niet dat die klantenbezorger ook bij ons komt midden in het weiland 😝

Heel merkwaardig! Welk type digitenne ontvanger heeft jouw vader, @FGB installatie ?