Beantwoord

Digitenne kastje zegt opeens abonnement niet geactiveerd code E017-0

  • 25 April 2019
  • 6 reacties
  • 358 keer bekeken

Digitenne geeft code E017-0 aan. Heb alleen Nederland 1,2 & 3
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 April 2019, 18:25

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi, welkom op 't forum.

Dit is een administratief probleem wat af en toe (nog) vóórkomt.

Snelst is even bellen met KPN via 0800-0402. Houdt het CAS ID, wat je onderop de ontvanger vindt, bij de hand 😉
Reputatie 7
Badge +28
En wil je het via het forum regelen, als je b.v. te lang in de wacht moet staan:

Het kan zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Hallo @Carlyyy, fijn dat de community jou al informatie heeft gegeven. Jouw gegevens moeten nog in ons systeem verwerkt worden. Zoals Peter aangeeft is dat inderdaad het snelst telefonisch te regelen. Heb je contact gehad met onze klantenservice om Digitenne weer te activeren? Als je nog hulp nodig hebt, laat hier dan een reactie achter en vergeet niet je forumprofiel in te vullen. Dan ga ik voor je aan de slag 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Nadia

Ik zie dat het forum-profiel nu gevuld is. Ik kan alleen niet zien of alles compleet gevuld is, maar dat kan jij zeker wel.

@Carlyyy : nog even geduld....
@Carlyyy Ik zie dat je recentelijk contact hebt gehad met de telefonische/chat ingang. Het lijkt er op dat het toen is opgelost. Kan jij dit bevestigen?
Reputatie 7
Geen bericht, goed bericht 😉 Ik ga ervan uit dat je via onze klantenservice bent geholpen en dat je nu kunt genieten van alle zenders met Digitenne. lk sluit daarmee je topic. Toch nog een vraag? Kom gerust weer eens langs en leg het voor aan de KPN community.

Reageer