Beantwoord

Digitenne letters programmabeschrijving te klein

Ik vind de lettertjes van de programmabeschrijving van de nieuwe digitenne veel te klein , is er een manier dat ik ze groter kan zetten?.
icon

Beste antwoord door Susan_ 26 december 2018, 10:37

Goedemorgen Bassa, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is dit niet te vergroten, op de vorige ontvanger had je deze optie wel maar op deze niet meer. Het is al wel doorgezet naar de ontwikkelaars om hiermee bezig te gaan. Maar een concreet plan of concrete oplossing is er nog niet voor helaas.

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Bassa, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Helaas is dit niet te vergroten, op de vorige ontvanger had je deze optie wel maar op deze niet meer. Het is al wel doorgezet naar de ontwikkelaars om hiermee bezig te gaan. Maar een concreet plan of concrete oplossing is er nog niet voor helaas.
Reputatie 1
Het antwoord gelezen, ook mijn probleem, de ogen worden meestal minder en op een kleinere TV bijna niet te lezen, de oplossing wordt lekker op de lange baan geschoven. Hoezo plan ontwikkelen, het had al in orde moeten zijn naar mijn mening, als je iets nieuws opdringt aan de klanten dan moet alles het doen, ik hoef toch als klant ook niet minder te betalen omdat niet alles in orde is? Mijn vader zaliger zei altijd: veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven.
Reputatie 7
Badge +10
Ik vrees dat kleinere letters een trend is die wordt ingeven door dat "iedereen" een groot scherm heeft heden ten dage.
Op andere apparaten heb ik dit nl ook al waargenomen.
Psja, als je niet mee doet met de . . . . dan krijg je dat 😕
Reputatie 1
KeesYagi schreef:

Ik vrees dat kleinere letters een trend is die wordt ingeven door dat "iedereen" een groot scherm heeft heden ten dage.
Op andere apparaten heb ik dit nl ook al waargenomen.
Psja, als je niet mee doet met de . . . . dan krijg je dat :-/

Ja je hebt gelijk, wij hebben nu 66 cm TV en echt het is niet te lezen vanaf de bank, ik betwijfel of een 120 cm TV het probleem oplost, heb je al gekeken naar die letter grootte? Misschien een van de twee dichterbij schuiven, lekker knus TV kijken.
Reputatie 4
Badge +3
Druk 2 keer op de gele knop van je AB, is dat beter te lezen?

Theo
Reputatie 1
PE1OPQ schreef:

Druk 2 keer op de gele knop van je AB, is dat beter te lezen?

Theo

Ja en nee, als je op de zender zelf drukt ja dan komt er een leesbare tekst over onderwerp, als je op gids drukt dan blijft helemaal onderin de super kleine tekst staan, wie heeft dat bedacht en waren de grotere letters uitverkocht of is het voor een groot beeldscherm van de computer gemaakt en nooit meer naar gekeken?
Reputatie 4
Badge +3
Dus de gele knop geeft je een groter, en meer tekst?

Theo
Reputatie 1
PE1OPQ schreef:

Dus de gele knop geeft je een groter, en meer tekst?

Theo

Nee, alleen maar een tekstblok onderin, wel leesbaar, maar ja je kijkt er al naar, niet echt zinvol .
Reputatie 1
!8 dagen geleden schreef moderator: Het is al wel doorgezet naar de ontwikkelaars om hiermee bezig te gaan. Maar een concreet plan of concrete oplossing is er nog niet voor helaas. Hoe staat het er mee?? Al die tijd nog niets kunnen lezen.
Reputatie 4
Badge +3

Dit vind je te klein?

Theo
Reputatie 1
PE1OPQ schreef:

Dit vind je te klein?

Theo

Nee, kijk eens bij gids, waar je normaal even kijkt naar het onderwerp, daar is het erg klein.

Reageer