Beantwoord

digitenne meerdere televisie op 1 ontvanger

  • 26 August 2020
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

hallo.

ik zou graag een medewerker van kpn willen spreken die mij kan uitleggen hoe en wat met digitenne.

Vraag 1) ik heb 1 digitenne abonnement en wil graag 2 televiesie extra erbij. volgens de site kan dat maar er staat nergens bij op wat voor afstand dit kan? er staat namelijk 1 tv achter in de garage!

vraag 2) kan ik op 1 van deze televisie het duits pakket aan of is dat dan meteen voor alle drie?

vraag 3) eventueel tv kijken via internet kabel, er ligt namelijk wel bekabeld internet in de garage.

vraag 4) wat zijn de eventuele kosten.

vraag 5) heb nu twee ontvangers en meer was niet mogelijk ivm te weinig capaciteit op de lijn

 

 

icon

Beste antwoord door PeterG 27 August 2020, 13:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @giel68 ,

 

Als je een medewerker wilt spreken, dan kun je KPN bellen. 

Bellen is mogelijk via 0800-0402.

 

Chatten is ook mogelijk. 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

 

Je vraagt dit in de rubriek Digitenne en  hebt het over Digitenne. Volgens mij bedoel je echter Interactieve TV. Eerst antwoorden indien het Digitenne betreft. Dan antwoorden op dezelfde vragen indien het ITV betreft.

vraag 1:
Je krijgt voor elke tv een losse ontvanger. Tot max. 3. Al staat die 2de tv aan de andere kant van et land….

vraag 2:
Via Digitenne zijn geen Duitse zenders beschikbaar. Woon je tegen de grens van Duitsland dan kun je wel de Duitse dvb-t2 zenders erbij krijgen.

vraag 3:
Is via Digitenne niet van toepassing. Gaat via antenne → kastje → tv-toestel

vraag 4:
basis digitenne abonnement met eerste ontvanger = € 18; extra ontvangers (max. 2) = € 5 extra per stuk per maand

vraag 5:
Heb je nu digitenne of juist interactieve tv??????????????

ANTWOORDEN INDIEN INTERACTIEVE TV

vraag 1: bij jouw aansluiting is bandbreedte tot max. 2 ITV ontvangers. Extra ontvangers kunnen dan Digitenne zijn en zijn dan à € 5 per maand per stuk.
Het maximum is dan 2 X ITV en tot 3 X Digitenne. Dus 5 tv's.
Zenderaanbod via de Digitenne-ontvangers.

vraag 2: Het Duits pakket kan via ITV genomen worden en geldt alleen voor ITV ontvangers

vraag 3: Interactieve TV gaat via internet(kabel) dus dat zou moeten kunnen.

vraag 4: kosten dus € 5 per ontvanger per maand

vraag 5: Je internetsnelheid laat dus max 2 X ITV toe. Voor een derde (t/m 5de) TV kun je dan extra Digitenne ontvangers nemen. Digitenne gaat via de ether (met antenne) dus een stopcontact is op de gewenste plek dan in principe voldoende voor TV.

Reputatie 7
Badge +28

Dat was voor mij ook onduidelijk, vandaar dat ik naar 0800-0402 verwezen heb. 

 

Reageer