Beantwoord

Digitenne met Samsung smartcontrol

  • 15 March 2019
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb vorige maand een nieuwe Samsung met smartcontrol gekocht, hiermee kan je al apperatuur aansluiten met maar één dunne kabel naar de TV. Ook heb je maar één afstandbediening nodig en kan alle randapperatuur in de kast. Nu met de nieuwe Digitenne RBX2800 werkt dit niet meer en heb ik 2 afstandbedieningen nodig met de kast open, heeft iemand een oplossing? Bedankt.
icon

Beste antwoord door PeterG 15 March 2019, 14:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Met de oude digitenne-ontvangers werkte het ook niet.

De ontvangers van KPN ondersteunen geen HDMI CEC. Het zal dus niet gaan werken. Digitenne kan alleen met een Infrarood-afstandsbediening werken zoals de bijgeleverde. Daarvoor is 'zicht' nodig. Of natuurlijk een glazen kastdeurtje.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Fons, welkom op het forum. Peter legt dit al goed uit. Je zult bij Digitenne wel de afstandsbediening van de ontvanger zelf nodig hebben. Voor de plaatsing in een kastje zou je een IR-extender kunnen overwegen als je dit per se wilt. Ik hoop dat je zo voldoende weet.