Beantwoord

Digitenne mist zenders

  • 24 July 2019
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds enkele dagen nog maar 27 zenders ipv 32 antenne staat al jaren met een goed signaal op de zelfde plek bij het raam. Meest vervelende vindt ik dat ik Veronica moet missen. Is mn antenne aan vervanging toe. Ik heb digitenne via telfort op mijn 3de televisie, kunt u mij helpen.
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 July 2019, 21:45

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Bertwols

Mogelijk heb je nog een oud type antenne? Kan je jouw type antenne opgeven?

Misschien heb je de mogelijkheid om jouw antenne buiten te zetten? Dat werkt beter.

Een moderator kan jou gratis voorzien van het nieuwste type antenne. Die werkt beter dan oudere modellen.

Vul dan wel jouw profiel op dit forum en geef hier even een seintje.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Bertwols en natuurlijk @Noordzee!

Wat lastig dat je niet alle zenders kan ontvangen, waar enkele tussen zitten die je liever niet wil missen. Dat begrijp ik heel goed!

Ik ben benieuwd welke antenne je van KPN hebt, is dat de Funke V5 of een andere variant? Heb je daarnaast al getest of uitgebreid zenders zoeken misschien nog helpt?

Mocht je een oudere variant hebben dan hoor ik het graag en dan zie ik graag je Forum profiel ingevuld met naam, postcode + huisnummer en klantnummer 🙂
Reputatie 7
Badge +28
@Bertwols

De problemen kunnen nu ontstaan zijn door het extreem warme weer. Dat geeft atmosferische storingen.

De Funke V5 kan dit probleem kleiner maken.

Geef je even een seintje als jouw profiel gevuld is?
Reputatie 7
Badge +28
Goedemorgen @Noordzee, bedankt voor jouw bericht.


@Susan_

Lief dat je mij ook eens een goede morgen wenst! 😀😎🥺

Een fijne dag teruggewenst! 👍
Reputatie 7
Badge +21
@Noordzee, hahaha ik zie het nu pas! 🙂 Mag ook wel een keer he! Ik pas hem wel even aan, zodat ik jullie beide een goedemorgen hebt gewenst!
Reputatie 7
Badge +28
@Bertwols

Het extreme weer van de afgelopen dagen bevordert de ontvangst niet.

Wil je het volgende eens uitvoeren?

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
3/ Draai de antenne een beetje bij asn de hand van de signaalmeter uit het menu.

Mogelijk zijn de problemen met Veronica hier al mee verholpen.

Een nieuwe binnenantenne gaat de ontvangst verder verbeteren. Vul hiervoor jouw profiel en geef even een seintje als je dat gedaan hebt.
Reputatie 7
Badge +28
@Bertwols

Hoe is het nu met de ontvangst. Hebben de tips van hierboven geholpen om weer beeld te krijgen op Veronica?
Reputatie 7
Badge +21
@Bertwols, heb je inmiddels goed beeld of kunnen we je hierin nog helpen?
Reputatie 7
Badge +28
@Bertwols

De problemen kunnen nu ontstaan zijn door het extreem warme weer. Dat geeft atmosferische storingen.


Susan, vermoedelijk zijn de problemen voor @Bertwols voorbij nu het weer weer wat normaler is.
Kennelijk heeft hij geen belang bij een nieuwe Funke V5. Ik zeg: Gemiste kans!

Reageer