Vraag

Digitenne na 1 jaar weer aangesloten, alleen Ned 1,2 en 3 beschikbaar.

  • 19 June 2021
  • 7 reacties
  • 167 keer bekeken

Ik krijg alleen Nederland 1, 2 en 3. Digitenne heb ik bijnaeen jaar niet gebruikt. Ik krijg de foutmelding E016-0, maar mijn abonnement loopt gewoon door.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Kees, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Graag ook je CAS - ID invullen, deze vind je op de onderkant van je Digitenne ontvanger. 

Een Digitenne ontvanger heeft met enige regelmaat het signaal nodig waardoor ie “weet” dat ie actief moet blijven. Daarvoor moet ie zeker 1 x per 3 weken minimaal een uur aanstaan, uiteraard met ontvangst dus met antenne erop. En afgesteld op de zenders.

Een moderator kan het nu een zetje geven. Uiteraard dient ie dan wel aan te staan want (ook dat) signaal komt via de ether.

Casnr: 4637-631-854-2

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, ik heb het geactiveerd. Zou je dit kunnen en willen bevestigen?

Werkt nog steeds niet. Alleen Npo 1 t/m 3. Foutmelding E016-0. Heb echter wel een abonnement.

Reputatie 7
Badge +24

Kees, dit is erg vreemd. Zou je je ontvanger eens terug willen zetten naar fabrieksinstellingen en daarna opnieuw de zenders zoeken?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Kees53 ,

Heb je alweer beeld op alle zenders?