Beantwoord

Digitenne na wijziging geeft alleen NPO 1,2 en 3

  • 9 July 2019
  • 3 reacties
  • 185 keer bekeken

Na wijziging van het digitenne signaal krijg ik alleen nog de zenders NPO 1,2 en 3. Alle aanwijzingen geprobeerd maar niets helpt. Contact met KPN-servicenummer na een half uur wachttijd gewoon verbroken. Bij abonnement staat basis-abonnement op: nee. Wat nu te doen?
icon

Beste antwoord door Uijltje123 10 July 2019, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

CAS-id staat in mijn profiel. Is er een moderator die dit op kan pakken en her-activeren? Zodat ik weer gebruik kan maken van mijn digitenne?
Laat maar. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en binnen 5 minuten was mijn CAS-nummer gereset, mijn zenders opnieuw geladen en werkt alles weer zoals het hoort.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @Uijltje123, welkom en sorry voor de late reactie! We hebben je bericht per abuis over het hoofd gezien, ben ik bang. Fijn dat het telefonisch zo snel geregeld was!