Beste antwoord door Uijltje123
Bekijk origineelDigitenne na wijziging geeft alleen NPO 1,2 en 3
Na wijziging van het digitenne signaal krijg ik alleen nog de zenders NPO 1,2 en 3. Alle aanwijzingen geprobeerd maar niets helpt. Contact met KPN-servicenummer na een half uur wachttijd gewoon verbroken. Bij abonnement staat basis-abonnement op: nee. Wat nu te doen?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
CAS-id staat in mijn profiel. Is er een moderator die dit op kan pakken en her-activeren? Zodat ik weer gebruik kan maken van mijn digitenne?
Laat maar. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en binnen 5 minuten was mijn CAS-nummer gereset, mijn zenders opnieuw geladen en werkt alles weer zoals het hoort.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.