Beantwoord

Digitenne niet beschikbaar in heel Nederland

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 129 keer bekeken

Helaas, sinds dinsdag 26-7-21 een nieuwe digitenne incl. abonnement. Op twee plaatsen in Nederland, Farnsum en Nunspeet geen of nagenoeg geen ontvangst, wat ook door KPN wordt bevestigd, als ik de postcode intik.  Maar wel reclame maken: IN heel Nederland beeld in HD kwaliteit. Helemaal geen beeld lijkt me beter.

Echt zonde van je geld om € 18,- in de maand te betalen voor geen beeld.  Een goede dekkingskaart van Nederland voorkomt een heleboel klachten volgens mij.

 

Tijd genoeg vanavond weer. Heb toch geen TV ontvangst.

 

Tonny

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2021, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Tonny Pool ,

Met een buitenantenne kun je in het grootste gedeelte van het land wel Digitenne ontvangen. Met alleen een binnenantenne zijn de mogelijkheden een stuk beperkter. 

KPN kan jou een buitenantenne verschaffen indien dat voor jou de oplossing zou zijn. Wat betreft een dekkingskaart. Dit kaartje is weliswaar oud, maar geeft nog steeds een goede indicatie : 

Zoals je kunt zien heb, heb je in zowel Nunspeet als Farnsum een buitenantenne nodig.  

Nunspeet 1