Beantwoord

Digitenne niet binnen

  • 12 August 2020
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

Hi heb vorige week woensdag de digitenne besteld en vrijwel direct erna de bevestigingsmail binnen gekregen .

maar nu zijn we 5 werkdagen verder en nog niets gehoord over evt Verzending hiervan !?

nu gaan we zaterdag op vakantie en dat is ook de reden dat we digitenne hebben genomen kunt u me vertellen waar de ontvanger blijft ?

 

Gr Fam Aldenkampdejong 

icon

Beste antwoord door Aldenkamp 13 August 2020, 17:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Aldenkamp ,

 

Kan het zijn dat je niet thuis was? Dan ligt de ontvanger mogelijk bij de buren of op een Post-NL-afhaalpunt. Lag er geen briefje in de bus? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Hallo Noordzee,

 

nee geen briefje geen verzendinformatie of iets het is enkel bij het bevestigingsmailtje gebleven

Heb trouwens mijn profiel aangevuld kon alleen me abonneenummer niet vinden

Reputatie 7
Badge +28

Prima , er komt hier vanzelf een moderator van KPN. 

Helaas als het te laat is we gaan zaterdag op vakantie had leuk geweest als die binnen was geweest!

Reputatie 7
Badge +28

@Aldenkamp 

Heb je hier al gekeken: Bekijk de status van je bestelling bij KPN  ? 

 

 

Ja heb zojuist gebeld de bestelling was niet meer terug te vinden ondanks dat ik wel een bevestigingsmail heb binnengekregen 😳🤔maar kan hem morgen bij de kpn winkel halen werd me verteld

Reputatie 7
Badge +28

Mooi, nog net op tijd voor de vakantie! 

Reputatie 7
Badge +28

@Aldenkamp 

Is het allemaal goed gekomen? Heb je Digitenne al werkend gekregen? 

Â