Nadat we recent nieuwe televisies hadden aangeschaft met een geïntegreerde kaartlezer voor Digitenne omdat deze in ruimtes hangen waar geen ruimte voor een kastje is, worden we ineens geconfronteerd
met invoering van kastjes. De overgang gaf erg veel problemen en zo zitten we telkens met minstens één televisie die geen ontvangst heeft.
Na vele uren in de wacht bij de klantenservice hebben we eindelijk alles weer aan de praat.
Echter na een paar dagen gewoon ontvangst te hebben gehad geeft één televisie nu weer aan dat het abonnement niet is geactiveerd! Als ik de klantenservice probeer te bellen hoor ik dat er zoveel in de wacht voor mij zijn dat ik weet dat ik die tijd niet heb om daar op te wachten,En dit al meerdere keren....
Als extraatje krijgen we een mail dat KPN de tarieven van Digitenne gaat verhogen! Online inloggen lukt niet dus ook die mogelijkheid is er niet om het op te lossen. KPN eerst je zaken op orde voor we nog duurder gaan worden. Na jarenlange thuis en mobiel trouwe klant te zijn van KPN ben ik er nu wel klaar mee!
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel