Beantwoord

Digitenne niet meer actief

  • 10 April 2019
  • 5 reacties
  • 139 keer bekeken

Hoe kan het dat 1 van de 3 televisies op Digitenne nadat hij het gewoon gedaan heeft, ineens aangeeft dat het abonnement niet is geactiveerd?
Nadat we recent nieuwe televisies hadden aangeschaft met een geïntegreerde kaartlezer voor Digitenne omdat deze in ruimtes hangen waar geen ruimte voor een kastje is, worden we ineens geconfronteerd
met invoering van kastjes. De overgang gaf erg veel problemen en zo zitten we telkens met minstens één televisie die geen ontvangst heeft.
Na vele uren in de wacht bij de klantenservice hebben we eindelijk alles weer aan de praat.
Echter na een paar dagen gewoon ontvangst te hebben gehad geeft één televisie nu weer aan dat het abonnement niet is geactiveerd! Als ik de klantenservice probeer te bellen hoor ik dat er zoveel in de wacht voor mij zijn dat ik weet dat ik die tijd niet heb om daar op te wachten,En dit al meerdere keren....
Als extraatje krijgen we een mail dat KPN de tarieven van Digitenne gaat verhogen! Online inloggen lukt niet dus ook die mogelijkheid is er niet om het op te lossen. KPN eerst je zaken op orde voor we nog duurder gaan worden. Na jarenlange thuis en mobiel trouwe klant te zijn van KPN ben ik er nu wel klaar mee!

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 10 April 2019, 18:59

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo @Jean285 ,
ik weet niet in welke regio je woont maar ondertussen zijn de meeste regio's, behalve ik meen z.holland en nr.holland nog niet, overgezet naar Digitenne type 2, van de week is Limburg nog omgezet.
Dat houdt concreet in dat alle decoders voor Digitenne type 1 nioet meer werken en de insteekmodules voor de tv ook afgeschakeld worden.
Weet ik maar na allerlei problemen met de kaartjes op advies van #kpn overgezet op de kastjes, die uiteindelijk aan de praat gekregen maar ineens 1 waarvan het abonnement niet is geactiveerd. Er zitten inmiddels hele werkdagen aan wachten bij de klantenservice aan vooraf, zucht.
Hallo @Jean285 , wacht dan even op dit forum af tot er een moderator reageert die je waarschijnlijk verder kan helpen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Jean285 ,

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer van het apparaat dat het niet doet? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Jean285, Wat @Noordzee in zijn laatste bericht aangeeft klopt. Tot nu toe heb ik geen bericht van je gezien en zie ik geen gegevens terug in je profiel. Misschien heb je het al geregeld via een andere weg, anders hoor ik het graag.

Reageer