Beantwoord

Digitenne niet meer gratis

  • 3 July 2019
  • 7 reacties
  • 291 keer bekeken

Voor klanten van de KPN die al jaren
gratis. Digitenne hebben
moeten ze gewoon de oude regeling houden.
Ben al jaren klant bij de KPN
Maar de laatste jaren niks als klachten
steeds storingen Internet en WiFi —
al zoveel monteurs hier geweest
tv valt ook nog steeds uit. Soms ineens
komt door verouderde. Verbindingen hier in het dorp En buren die Ziggro hebben,, die veel sterker ontvangst hebben.
Mede daardoor is Digitenne veel beter
geen last van storingen
KPN. doe hier iets aan !!!!!!
Vindt het ook raar dat je niet meer
via E-mail een klacht kan indienen
allen hier via FORUM !!!!!

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 August 2019, 11:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @AdrianaJohanna. Ik heb een eigen topic aangemaakt voor jouw vraag. Ik begrijp dat je een klacht in wil dienen. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel zodat ik dit kan doorzetten naar onze klachtenafdeling? Op deze pagina kan je alles teruglezen over de veranderingen bij Digitenne.
Reputatie 7
Badge +28
@AdrianaJohanna

Ik zou in jouw situatie gewoon overstappen op volledig Digitenne.

Die ontvang jij dus prima en de ontvangstkwaliteit in HD is tegenwoordig geweldig.
Reputatie 7
Badge +21
@AdrianaJohanna Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist jouw klacht doorgezet naar onze klachtenafdeling. Zij zullen z.s.m. contact met jou opnemen.
Reputatie 7
Badge +28
@AdrianaJohanna

Heb je al wat gehoord?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @AdrianaJohanna Ik reageer in plaats van Vikash, die met vakantie is. Ik zie dat er al enige tijd geleden dat je klacht over Digitenne is afgehandeld en dat je ook een monteur op bezoek hebt gehad. Werkt alles nu weer zoals het moet?
Reputatie 7
Badge +28
@AdrianaJohanna

Ik zou in jouw situatie gewoon overstappen op volledig Digitenne.

Die ontvang jij dus prima en de ontvangstkwaliteit in HD is tegenwoordig geweldig.


@AdrianaJohanna

Ben je inmiddels overgestapt op alleen Digitenne?
Of zijn de klachten opgelost na het bezoek van de monteur?
Reputatie 7
Badge +21
@AdrianaJohanna We hebben niets meer van je gehoord. Ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft verholpen. Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik graag van je!

Reageer