Beantwoord

Digitenne niet meer gratis

  • 14 August 2019
  • 9 reacties
  • 248 keer bekeken

Ik heb een kpn compleet abonnement wat inhoud dat ik ook gratis digitenne kan ontvangen.
Kpn heeft Digitenne totaal veranderd wat inhoud dat ik mijn 3 oude decoders om moest ruilen voor slechts 1 nieuwe wilde ik er meer dan moest ik daar xtra voor betalen ,(ik had ook nog een insteekmodule is nu ook waardeloos).
Nu krijg ik een bericht van Kpn dat er een fout gemaakt is in de admin. en ik alsnog voor de nieuwe decoder moet gaan betalen ,ik vind dit een vreemd verhaal en eigenlijk valt dit onder het hoofdstuk klant onvriendelijk .
Het nieuwe digitenne is er beslist niet op vooruit gegaan opstarten en overschakelen naar andere zenders is erg traag en de ontvangst is er ook niet beter op geworden beeld valt regelmatig weg of blokkeert .
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 August 2019, 21:24

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Scaldis. Welkom op het KPN Forum. Ik begrijp dat dit allemaal erg verwarrend is en zoek het graag voor je uit hoe het precies zit. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik deze gegevens heb ontvangen kan ik het abonnement erbij pakken en het voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je je gegevens hebt achtergelaten? Ik hoor graag van je!
Gedaan zoals gevraagd laatste 4 cijfers klant
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Scaldis,

Wat betreft de ontvangst,
Wil je dit eens proberen?:

1/ Ontvanger van de stroom halen.
2/ Ontvanger weer aandoen na ongeveer 5 seconden.
3/ TV aandoen.
4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.
5/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
6/ Draai de richting van jouw antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Ik kan dat pas eind volgende week testen maar ik weet dat de antenne 100 % aangeeft
Na tel kontakt met Moderator Vikash alles naar tevredenheid opgelost ,bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Na tel kontakt met Moderator Vikash alles naar tevredenheid opgelost ,bedankt

Graag gedaan @Scaldis ☺️
Voor de meelezers, we hebben het abonnement aangepast en verwijderd waar geen gebruik van gemaakt wordt.
Beste Vikash .ik heb tot nu toe nog geen bevestigings mail ontvangen
Reputatie 7
Badge +21
Wat vreemd dat je nog steeds geen bevestiging hebt ontvangen. Ik heb het zojuist voor je nagekeken en het klopt dat er nog geen bevestiging is verstuurd. Ik verwacht dat je het binnenkort gaat ontvangen.
Ok dan ga ik daar vanuit en wacht het af .bedankt

Reageer