digitenne niet opgehaald

• 10 april 2012
  • 3 reacties
  • 9741 keer bekeken

hallo,

Ik heb 9 april nog een sms ontvangen dat op 10 april de digitenne ontvanger zou worden opgehaald, dit is niet gebeurd.

Ik heb geen zin om hier weer een avond voor vrij te maken.

Kan ik geen antwoordnummer krijgen dat ik het zelf opstuur?

3 reacties

Hallo 'mazzel' ,

Er is helaas geen antwoordnummer beschikbaar voor het opsturen van de ontvanger. Als u belt met de Digitenne helpdesk, kunnen zij samen met u een afspraak inplannen op een tijd dat het u schikt. 

Klantenservice Digitenne
0900-0576 (€ 0,10 /min*)
Dagelijks tussen 08:00 - 22:00

Graag verneem ik van u als het alsnog is gelukt.

Met vriendelijke groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +11
Beste mazzel,

Is het een en ander inmiddels volledig opgelost?

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste KPN,

Ik heb hetzelfde probleem. Op 31 mei 2012 zou er iemand langs komen om mijn digitenne pakket op te halen, maar niemand gezien of gehoord. De volgende dag gebeld met de Klantenservice en werd mij verteld dat er vanzelf contact opgenomen zou worden voor een nieuwe afspraak. Aangezien dit niet gebeurde, heb ik vorige week wederom contact opgenomen met de Klantenservice die mij vertelde dat dat helemaal niet klopt en dat ik zelf moet bellen voor een nieuwe afspraak. Zo gezegd, zo gedaan en mijn nieuwe afspraak stond voor vanavond 12 juni tussen 18.00 en 21.00 uur. Zit weer de hele avond thuis te wachten en weer NIEMAND die iets komt ophalen. Ik ben er nu dus wel een beetje klaar mee, na twee avonden thuisblijven voor niets. Komen jullie het ooit nog WEL ophalen?

Groet

Reageer