Beantwoord

Digitenne (noodpakket)

  • 30 August 2020
  • 2 reacties
  • 39 keer bekeken

Wij hebben vorige week een noodpakket ontvangen aangezien de verhuizing niet correct verloopt. Van de week een aantal malen geprobeerd, maar geen ontvangst. Vervolgens nu op een andere locatie geprobeerd en nu heb ik wel signaal. Echter ik kan alleen NPO 1, 2 & 3 kijken omdat voor de andere zenders een abonnement vereist is.

Ik heb op het forum begrepen dat in dat geval alleen de KPN zelf dit kan oplossen. Het betreft klantnr. ************ en CAS nummer 7014-060-931-7

Ik zie een reactie met belangstelling tegemoet

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 30 August 2020, 16:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Arno. 

Ik heb de opdracht gegeven om de smartkaart te activeren. Dit zal uiterlijk morgen in de loop van de dag in orde worden gemaakt. :relaxed:

Reputatie 5
Badge +4

Hi Arno. 

Ik heb de opdracht gegeven om de smartkaart te activeren. Dit zal uiterlijk morgen in de loop van de dag in orde worden gemaakt. :relaxed:


Lijkt mij moeilijk om de smartcard te activeren ,die werken sinds vorig jaar echt niet meer!