Hallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Het CAS nummer al 2x doorgegeven en word telkens iets beloofd en hij doet het nog steeds niet!
Ondertussen zit ik telefonisch alweer 1 uur in de wacht....
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo,
Ik heb hetzelfde probleem. Het CAS nummer al 2x doorgegeven en word telkens iets beloofd en hij doet het nog steeds niet!
Ondertussen zit ik telefonisch alweer 1 uur in de wacht....
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelHallo
Dan heb je een activatiesignaal nodig.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het is gelukt
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.