Beantwoord

Digitenne noodpakket werkt niet

  • 3 January 2019
  • 24 reacties
  • 1679 keer bekeken

waarom krijgen ze digitenne niet geactiveerd .we zijn al een aantal keren aan het proberen uit te leggen,maar iedere keer ander verhaaltje van kpn. we zijn teleur gesteld dat dit zo moet. iedere medewerker hangt ander verhaal op. wie o wie heeft het zelfde probleem.graag zo veel mogelijk reacties. goede of slechte. het nood pakket blijft maar 7 dagen geldig. dan moet ik iets anders.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 January 2019, 11:47

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Mag ik vragen waarom je een noodpakket hebt gekregen. Mogelijk dat hiermee de situatie wat duidelijker wordt (Ik krijg er geen volledig beeld bij 😉 ) en waar gaat het precies fout als ik vragen mag?

Verder raad ik je aan om je klant nummer in je profiel in te vullen:
https://forum.kpn.com/settings/profile
we hebben een noodpakket omdat we op een chalet park zitten voor nood. en er nog geen vaste aansluiting is.kl nr (...) het gaat fout als ik bel en er tot 3 x toe een ander verhaal opgehangen wordt eerste keer zou ik een sms krijgen .niet gekregen.2e keer hoefde het niet doorgezet te worden want dat kon vanzelf. 3e keer werd ik weer afgescheept met morgen komt het goed. dus u begrijpt onze frustratie. was de kpn maar zo slim. logge organisatie.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +16
Herkenbaar. Zoiets zit ik zelf nu ook mee. (Alleen heb ik wel diensten maar worden toezeggingen niet nagekomen). Ik kijk even of ik het forum team kan vragen om dit topic prio te geven.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo! Welkom hier op het Forum en goed dat je deze vraag hier stelt. Laten we eerst proberen om de situatie helder te krijgen. Je bent in afwachting van de oplevering van je vaste aansluiting. Je hebt om deze reden een noodpakket van ons gekregen en deze krijg je niet aan de praat. Je hebt hier nu een aantal maal contact over gehad, maar het wil nog niet lukken. Vat ik het zo goed samen?

Ik kijk graag met je mee en hopelijk kunnen we het dan snel oplossen. Ik heb wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
we zitten nu voor nood op 5551 ta te heeze. ben bang dat er niks opgelost wordt. Anders had kpn mij wel gebeld.
Reputatie 7
Badge +16
Heb je de gegevens in je profiel al ingevuld @biertjes ? Dan kan er naar gekeken worden 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Ik zie dat je de gegevens inmiddels hebt ingevuld. Eergisteren heb je telefonisch contact gehad met een collega, die heeft gemeld dat het Noodpakket zou worden geactiveerd. Dan kan wat tijd overheen gaan. Heb je het inmiddels weer geprobeerd? Als het nog steeds niet werkt, kun je dat dan laten weten? Dan ga ik uiteraard zorgen dat het goed komt.
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Werkt het pakket inmiddels wel of heb je mijn hulp nog nodig?
Nee pakket werkt nog steeds niet. Bericht gehad dat het moet werken maar als ik het aansluit krijg ik op de tv te zien U HEEFT GEEN abonnement. Nu krijg ik zelf een brief toegestuurd dat we verder als 25 meter van het aansluitpunt zitten en er kosten bijkomen. Na overleg met beheerder van het park blijkt er wel degelijk een kabel aanwezig te zijn. Goed gedaan KPN ga zo door. We gaan van adres 5504 BJ naar 5591 TA. Ik wordt er moedeloooooos van Wie heeft de oplossing.
En ik ben niet van plan om iedere keer te bellen. Mijn bel tegoed (ik hen minuten) gaat zo wel erg vlug op.
Vandaag11-01-2019 weer geprobeerd werkt nog niet. 😠😠😠😠😠😡😡😡
. . . . als ik het aansluit krijg ik op de tv te zien U HEEFT GEEN abonnement.
Voor de duidelijkheid / mijn begrip, je ontvangt wel NPO + regionaal ?
Ja dat alles wel
Reputatie 7
Badge +20
Dat is heel naar, uiteraard en ik heb een achterliggende afdeling ingeschakeld om uit te zoeken wat er nu precies aan de hand is.

Ik zie inderdaad ook een melding staan over de lopende aanvraag. Ik lees dat er inderdaad meer dan 25 meter gegraven moet worden, om jou op je nieuwe locatie van een aansluiting te voorzien. In de brief staat een telefoonnummer, waar je mee kunt bellen voor meer informatie en een offerte. Heb je dit ook gedaan? En heb je ook besproken dat er volgens de eigenaar van het park wel een kabel aanwezig is?

Wil je voor de volledigheid je nieuwe adres ook in je profiel vermelden?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo. Ik kreeg al terugkoppeling. Ik begrijp dat het Digitenne-pakket inmiddels actief is en dat ook het datategoed is opgewaardeerd.
Vandaag voor de zoveelste keer aan het chatten geweest met kpn . Na 3 personen aan de lijn tehebben gehad. De 4 e was raak . Die had de oplossing. Het moest nu werken . Maar nee hoor foutcode E 016-0 nou las ik het barst van die foutcode op internet. Haal je kop uit het zand KPN. DOE ER IETS AAN. Een ontevreden klant.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28
Vervelend,

Maar er zijn al mensen voor jou bezig. Beter is dan ook om hier verder te gaan met jouw verhaal:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-noodpakket-werkt-niet-465972

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +20
Vandaag voor de zoveelste keer aan het chatten geweest met kpn . Na 3 personen aan de lijn tehebben gehad. De 4 e was raak . Die had de oplossing. Het moest nu werken . Maar nee hoor foutcode E 016-0 nou las ik het barst van die foutcode op internet. Haal je kop uit het zand KPN. DOE ER IETS AAN. Een ontevreden klant.

@biertjes Ik begrijp heel goed dat de situatie heel vervelend is en dat het één en ander niet helemaal goed gaat. Ik wil je daar graag bij helpen, maar voor het overzicht is inderdaad prettig als we het gesprek in één topic voeren. Zo weet ik tijdig wat er speelt en dan kan ik hopelijk iets voor je doen. Daarom heb ik je laatste bericht uit het nieuwe topic samengevoegd met het lopende topic.

Mijn laatste bericht van gisteren was hoopvol: alles leek geactiveerd en te werken. Bij Digitenne loop je er nu tegenaan dat je een foutcode ziet. Dit kan ik voor je oplossen. Ik heb dan het CAS ID van je ontvanger nodig; dit staat op de ontvanger. Wil je dit in je Forum Profiel zetten en het mij laten weten als je dit hebt gedaan?

hallo mensen weer contact gehad met kpn noodpakket werkte weer niet  gaf nu iets  over betaling aan  terwijl er betaald is  het andere pakket  wat aangevraagd is interactieve tv pakket weten niet eens waneer pakket komt  en aangesloten word  wederom  weer gebeld over het noodpakket digitenne  en ze zeggen dat ze hem  gedeactiveerd hebben  ben benieuwd  normaal horen ze op postcode te kijken  en nee nu weer op het nummer van het kastje want dat kunnen ze  zogenaamd niet na kijken  op postcode wat  een zooitje is het bij kpn aan het worden  volgens mijn zijn de medewerkers door elkaar   gehusseld 

Reputatie 7
Badge +28

Dan kan je in ieder geval nog wel kijken naar NPO 1,2,3 en de regionale zender. 

Wil je dat een moderator voor jou de andere zenders ook weer aan (laat) zetten? Vul dan jouw volledige forum-profiel. 

nee  goede service verlenen dat moeten  ze  leren   en als het goed hebben ze alles weer  aangezet na telefonisch contact maar dat hoor ik vanavond van de mevrouw   met 3 hersenbloedingen die  afhankelijk is  van tv   en niet alleen  npo 1.2.3 

Reputatie 7
Badge +20

@michael123 Ik vind het bijzonder vervelend voor je dat er het één en ander zo mis gaat bij je en ik kan me goed voorstellen dat je niet blij bent met de gang van zaken. Ik zie dat je dit probleem ook in een ander topic al onder de aandacht hebt gebracht en dat collega @Susan_ al met je meedenkt. Om alles overzichtelijk te houden: zou je in dát topic willen reageren? 

nee want wederom werkt iee weer niet ineens foutcode 0170  je word er niet goed van

Reputatie 7
Badge +20

Dat is naar voor je, @michael123 maar ik wil je echt vragen om in het andere topic te reageren. @Susan_ is van je situatie op de hoogte en ze gaat je helpen. Ze zal ook in dát topic reageren op je 0170-melding.  

Reageer