Beantwoord

Digitenne, noodpakket werkt niet volledig

  • 30 January 2019
  • 3 reacties
  • 157 keer bekeken

Beste KPN,

Onlangs ben ik met internet en televisie overgestapt naar KPN.
Afgelopen maandag was de overstapdatum, helaas was het pakket incompleet waardoor ik het zelf niet kon aansluiten.

De eerst beschikbare monteur kan morgenochtend komen waardoor ik dus drie dagen geen internet en televisie kon kijken.

Hiervoor heb ik een noodpakket toegestuurd gekregen. Toen ik deze had geïnstalleerd bleek dat NPO 1, 2 en 3 alleen maar werkte.

Mij werd vanochtend door de klantenservice verteld dat de overige zenders eerst geactiveerd moesten worden en dat duurt 24 uur.

Waarom hebben jullie mij dan een noodpakket gestuurd als ik er toch geen gebruik van kan maken? :(

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Lotus79 31 January 2019, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Lotus79,

De intentie van KPN is om jou een tijdelijke oplossing te bieden. En ja, dat kost even tijd om dat goed in te regelen. Maar voorlopig heb je in ieder geval TV via de NPO-zenders.

Vul verder even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpt een moderator jou zo snel mogelijk verder met de activatie van de overige zenders. Geef hier even seintje als je klaar bent met het invullen van je gegevens?
Hallo Lotus79,

De intentie van KPN is om jou een tijdelijke oplossing te bieden. En ja, dat kost even tijd om dat goed in te regelen. Maar voorlopig heb je in ieder geval TV via de NPO-zenders.

Vul verder even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpt een moderator jou zo snel mogelijk verder met de activatie van de overige zenders. Geef hier even seintje als je klaar bent met het invullen van je gegevens?


Beste Noordzee,

Bedankt voor je reactie.

Inmiddels is de monteur langsgeweest en heeft alles werkend achtergelaten. 👍🏼
Reputatie 7
Badge +20
@Lotus79 Allereerst van harte welkom als nieuwe klant en goed dat je direct het Forum hebt gevonden! Zoals Noordzee al aangeeft is zo'n noodpakket inderdaad een tijdelijke oplossing, die we bieden bij dit soort problemen. Dat Digitenne niet volledig werkte is behoorlijk jammer, natuurlijk. Het gebeurt soms en we kunnen dat vrij snel oplossen. Gelukkig is ondertussen alles al opgelost, zie ik en werkt je reguliere verbinding nu goed?

Reageer