Beantwoord

Digitenne NPO 1,2,3 niet op kanaal 1,2 en 3

  • 11 July 2019
  • 7 reacties
  • 230 keer bekeken

Sinds 9 -7 -2019 is het niet meer dat NPO 1/2 en 3 op de zenders 1/2 en 3 staan maar ergens op 2010 etc.

Ik kan ze ook niet verplaatsen naar 1/2 en 3 want die bestaan niet meer ?
icon

Beste antwoord door leuv 11 July 2019, 18:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wel kom op het forum. LEUV. HEEFT U EEN NIEUWE DIGITENNE DECODER VAN KPN OF NOG EEN OUDE. WANT ALS IS VERANDERD er wordt nu met nieuwe zenders HD UIT GESTRAALD. 😉👍
Kan deze vraag sluiten want vandaag weer opnieuw ingesteld en nu zitten 1/2en3 wel vooraan zoals het hoort
Ik heb hetzelfde probleem. Een oude tv en een digitenne ontvanger om NL 1,2 en 3 te zien, zonder abonnement. Kan ik mijn oude digitenne vervangen zonder abonnement?
Reputatie 7
Badge +28
@Sosophie

Ja, maar die moet je wel zelf kopen.

Op amazon.de kun je geschikte FTA-ontvangers kopen. Daarmee ontvang je weer NPO 1/2/3 en de regionale zenders. Deze ontvanger heeft ook een scart-aansluiting:
https://www.amazon.de/Xoro-HRT-7619-FullHD-HEVC-T2-Receiver/dp/B018JZR6E0
Dank, dat zal de oplossing zijn. En eindelijk van de KPN af!
Reputatie 7
Badge +28
Dank, dat zal de oplossing zijn.

Graag gedaan! ☺️

En eindelijk van de KPN af!

Als je voor 9 juli 2019 ook alleen naar NPO 1/2/3 keer zonder abonnement op Digitenne, dan had je toen ook al niet zoveel met KPN te maken. KPN regelt wel de doorgifte van de vrije zenders, dus daar zou je ze wel dankbaar voor kunnen zijn......
Reputatie 7
Badge +28
Kan deze vraag sluiten want vandaag weer opnieuw ingesteld en nu zitten 1/2en3 wel vooraan zoals het hoort

@leuv
Dat kan je doen door een beste antwoord te geven, links onderaan het bericht.
Verder kan je in het eerste bericht het "topic volgen" uitzetten.

Reageer