Beantwoord

Digitenne omruilen

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo, ik heb net mn digitenne's omgeruild ,maar ben er helemaal niet blij mee. Eigenlijk wil ik mn oude terug daar stond de tijd op en andere aansluitingen. Nu moet ik alles om gaan zetten
icon

Beste antwoord door PeterG 10 January 2019, 17:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag wel kom op het forum nah de nieuwe digitenne decoder die u nu heeft die is goed voor HD die oude decoder zal het straks niet meer doen.
Nutteloos, die tijd tijdens standby. Je wilt tijdens tv kijken juist de tijd in de gaten houden voor het begin van een programma. Gewoon een (zendergestuurde) klok bij je tv zetten en dát punt is opgelost 😉

Tijdens tv kijken kun je de tijd zien middels de informatiebalk (toets I).

De oude ontvanger(s) kan niet meer; die doen het binnenkort helemaal niet meer zoals Cornelis al aangeeft.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen nah, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Helaas zijn er dingen gewijzigd, waar niet iedereen blij mee is. Dat snappen we heel goed! Er zijn ook functies die wél goed in de smaak vallen, al helemaal als programma's straks in HD te zien zijn. Echter, we kunnen niet overal rekening mee houden en iedereen happy houden. Dat is het risico van wijzigingen helaas. De oude ontvangers worden straks gedeactiveerd en zijn dus niet meer te gebruiken. Mochten dit jouw grootste ergernissen zijn, kan je naar de tips van Peter kijken en het misschien op die manier oplossen de komende tijd.

Mocht je nog andere problemen ervaren, storingen of foutcodes, dan hoor ik het graag en help ik je hiermee verder!

Reageer