Vraag

digitenne omruilen

  • 30 January 2019
  • 5 reacties
  • 105 keer bekeken

Hallo beste mensen,
het is de bedoeling dat we de digitenne apparatuur omruilen ivm jullie veranderingen miv 29 januari 2019. Als ik dan de drie laatste cijfers van bankrekeningnummer invul; herkent jullie systeem ons niet. Hoe moeten we het nu aanpakken om de digitenne apparatuur te ruilen.

5 reacties

Hoi, het komt wel eens voor dat de tool dit euvel geeft.

Maar, een KPN moderator kan je hier ook mee helpen. Vul je voor hem/haar vast wat gegevens in je profiel in?
Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Stef Gr. N, welkom op het forum! Gebruik je de tool via https://www.kpn.com/digitennevernieuwt ? Weet je zeker dat het klantnummer wel de goede is?

Ik duik hier graag voor je in, we gaan zorgen dat dit opgelost wordt. Kun je vast aangeven hoeveel ontvangers je hebt, en of je die allemaal wil behouden? Vul, zoals PeterG aangeeft, je profiel nog even aan en stuur een reactie als dat is gebeurd. Dan maken we dit in orde.
Ik gebruik inderdaad het genoemde tool. En daar krijg ik geen kans om klantnummer in te tikken, alleen de laatste cijfers van het bankreknummer.
groetjes, Stef.
Reputatie 7
Badge +28
@Stef Gr. N

Kun je nog even aangeven hoeveel ontvangers je hebt?, en of je die allemaal wil behouden?

En heb je de andere omwisseltool al geprobeerd? Je weet maar nooit......
https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-omruilen/
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je gegevens, Stef. Joran is er deze week niet, dus ik neem dit even over. Ik zie al hoe het komt dat de tool niet goed werkt. Je hebt namelijk twee abonnementen op je adres, een Internetabonnement (+ bellen), en een los Digitenne abonnement. Als de tool ziet dat je op een internetverbinding van KPN zit, dan neemt hij ook aan dat je op dat abonnement de Digitenne hebt. Als je dan vervolgens bevestigt, met de laatste cijfers van je rekeningnummer, dat dit abonnement klopt, krijg je de foutmelding omdat er op dit internetabonnement geen Digitenne zit.

Ik kan het hier voor je gaan wisselen, en verder zo laten. Wat ook kan, is beide samenvoegen. Dat maakt je administratie wat makkelijker. Het verandert niets aan je totale kosten. Je betaalt nu los €15,50 voor het Digitenne abonnement en €5 voor de tweede ontvanger. Dat blijft dan ook zo, maar dan staat het op dezelfde factuur als je internet+bellen.

Als je dit zou willen, geef het aan (en ook of je dan twee ontvangers wilt of één). Dan voeg ik dit voor je toe en krijg je nieuwe ontvanger(s) thuis. Laat me dan weten zodra je die hebt en die hebt aangesloten. Dan beëindig ik op dat moment het losse abonnement per direct zodat je ook geen dubbele kosten hebt.

Als je het liever los wilt laten, ook geen probleem. Geef dan inderdaad nog even aan of je twee ontvangers wilt, of het wilt terugbrengen naar één.

Reageer