Beantwoord

Digitenne omruilen

  • 4 February 2019
  • 3 reacties
  • 154 keer bekeken

hallo ik heb 3 digitenne kastjes op mijn naam staan maar ik heb er nog maar 1.
en je moet ze alle 3 inleveren als je omruilt.
hoe wordt dit opgelost???
icon

Beste antwoord door Noordzee 4 February 2019, 19:49

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi a,boef,

Je hoeft de oude kastjes alleen maar in te leveren als je ze huurt van KPN. Als je ze zelf gekocht hebt, is het inleveren niet verplicht.

Een moderator kan jou helpen met de omwisseling. Die kan zien hoeveel ontvanger je nu huurt van KPN.

Vul dan verder wel jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpt een moderator jou zo snel mogelijk verder. Geef hier even seintje als je klaar bent met het invullen van je gegevens.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @a.boef, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Ik zie dat Noordzee je al aardig van een antwoord heeft voorzien 🙂 Het hangt er een beetje vanaf, of je ze destijds gekocht of gehuurd hebt. Indien je ze ergens in de tussentijd kwijt bent geraakt en je huurde ze, moeten we even kijken hoe we het oplossen. Indien je ze gekocht hebt en je bent er twee kwijtgeraakt, is dat niet zo'n groot probleem (je kan ze straks toch niet meer gebruiken).

De ontvanger die je nog hebt, kan je omruilen voor een nieuwere variant. Hoe dit er precies uit gaat zien voor jouw abonnement, moet ik even nakijken. Wanneer je jouw gegevens aanvult kan ik hiernaar kijken ;)
Reputatie 7
Badge +21
@a.boef, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik je hier nog bij kan helpen?

Reageer