Vraag

digitenne omruilen

  • 3 May 2019
  • 12 reacties
  • 544 keer bekeken

Badge
afspraak gemaakt voor het omruilen en daarbij aangegeven dat ik één extra ontvanger wil, én dat ik dat graag bij een postnl pakket punt wil ophalen.
Ik krijg drie emails:
1: ik moet drie oude ontvangers inleveren en ik krijg één nieuwe terug geleverd op het postnl pakket punt.
2: Hier staat in dat ik een extra ontvanger geleverd krijg. Drie oude koopontvangers (die je NIET in hoef te leveren volgens KPN) moet ik van deze mail WEL inleveren.
3: De mail met daarin een track en trace: ze gaan bij MIJ THUIS afleveren, of ik even wil zorgen dat ik er ben.

De nieuwe ontvanger is gekomen: helaas maar eentje, geen twee.
Ik bellen met 0800 0402, krijg ik een bandje: waar ik op internet de vraag kan vinden. De wachttijd: meer dan 15 minuten.

van ruilen komt huilen

gr Walter

12 reacties

Badge
ter aanvulling: de chatbot kwam er ook niet uit
Reputatie 7
Badge +22
ter aanvulling: de chatbot kwam er ook niet uit
@warowaro om een medewerker te spreken doe je dit:


Probeer het nog maar een keer, succes! 😉👍🏼
Reputatie 7
Badge +28
Ik adviseer jou om hulp te vragen aan een moderator op dit forum.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Walter, vreemd dat het omruilen zo mis ging. Heb je gebruik gemaakt van de omruiltool op de website?

Ik help je hier graag mee, dan wil ik je verzoeken de gegevens die Noordzee aangeeft aan je profiel toe te voegen. Een extra ontvanger kost € 5 per maand. Ik begrijp uit je andere topic dat je je nog aan het oriënteren bent. De beperkingen van de ontvanger moet ik bevestigen. Als je er uit bent, laat het vooral weten, dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +28
@warowaro: Ik heb nog geen reactie gezien, kan ik je hier nog mee helpen? Laat maar weten 🙂
Badge
@Noordzee;
Ik heb de meeste gegevens aangevuld in mijn profiel, morgen de rest
@Joran: ik heb je een pm gestuurd
Badge
ik heb de gegevens aangevuld
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb je privébericht beantwoord. Een Internet+TV abonnement lijkt me een betere keuze. Omdat je nu drie losse abonnementen hebt (Telfort voor internet, Digitenne voor TV, KPN voor thuisbellen) ben je voordeliger uit als je dat combineert. Wat ik vergat te melden is dat Digitenne mogelijk blijft bij een Internet+TV abonnement. Je kunt bijvoorbeeld 1 Interactieve TV ontvanger nemen en 1 Digitenne ontvanger. Handig als je Digitenne op de camping gebruikt.

Als je liever alles bij het oude houdt hoor ik graag nog even van je over de 2e ontvanger. Dat gaat dan € 5 per maand kosten, zoals eerder vermeld.
Reputatie 7
Badge +28
@warowaro

Wat heb je voor oplossing gekozen voor jouw tweede ontvanger?
Badge
ik heb nu een tweede digitenne ontvanger. ik ben nog aan het orienteren. Het moet haast wel kpn worden omdat ik ziggo niet wil. (Er zijn in mijn buurt in Alphen ad Rijn heel veel bandbreedte klachten omdat iedereen ziggo hier schijnt te hebben). Maar ik ben zeker niet goedkoper uit zoals Joran hierboven zegt.
Ziggo is het goedkoopst omdat ik F1 erbij wil. Daarna komt mijn huidige drie abonnementen (mits kpn vaste lijn bellen opgezegd wordt, wat ik van plan ben), en daarna KPN alles in een..... maar dan moet ik ook nog nieuwe kabels aanleggen in mijn oude huis. Ik zie het even niet zitten allemaal dus ik laat het nog (tijdelijk) maar zo.
Reputatie 7
Badge +28
Mooi 👌🏼

Het nieuwe Digitenne in HD is een prima oplossing. Wacht maar even tot het 9 juli 2019 is. Dan heb je een prima HD-beeldkwaliteit. Scheelt jou ook weer het aanleggen van die kabels.
Reputatie 7
Badge +28
Inmiddels is Digitenne ook in Alphen aan den Rijn over op HD-beeldkwaliteit. Ik neem aan dat je het verschil goed kunt zien.

Is dat voor jou een reden om definitief voor Digitenne te kiezen?

Reageer