Een paar weken geleden op verzoek van KPN een nieuw kastje gekregen voor Digitenne. Deze werd netjes toegestuurd en heb alles aangesloten. Na terugkomst van mijn vakantie kan ik alleen nog Nederland 1,2 en 3 ontvangen en geen commerciele zenders vanwege een foutcode die ik krijg. Om dit probleem op te lossen heb ik naar de Helpdesk gebeld. Enige oplossing is om het nieuwe kastje die ik heb ontvangen weer om te ruilen voor een ander. Op zich geen probleem maar deze kan alleen op een servicepunt worden bezorgd. Voor bezorginging op mijn prive adres moet ik 10 euro betalen!!!! Ik heb zelf niet om deze upgrade gevraagd en mijn abonnementskosten zijn ook al verhoogd met 5 euro en nu moet ik ook nog 10 euro betalen of helemaal omrijden naar het servicepunt. Wat een ontzettende slechte service is dit van KPN. Ik ben aan het overwegen om mijn abonnement op te zeggen terwijl ik al mijn hele leven klant ben. Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met KPN?
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic