Beantwoord

Digitenne omruilen, hoe doe ik dat?

  • 12 April 2019
  • 5 reacties
  • 186 keer bekeken

omruilen digitennekastjes

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 12 April 2019, 16:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ria,

Jouw posting zou wel is kunnen betekenen dat je wilt weten hoe je jouw Digitenne-kastjes kunt omruilen. 😎

Daar is een tool voor, die vind je hier:
https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-omruilen/

Log daar in met je klantnummer en de laatste drie cijfers van je rekeningnummer. Je krijgt dan een overzicht met al je tuners/insteekkaarten die bij KPN bekend zijn. Per stuk kun je vervolgens kiezen of je ze wilt omwisselen, of uitzetten. Als je nog geen bericht hebt gehad maar je wilt al wel graag omwisselen, of er is een probleem met je huidige ontvanger, dan kun je ook gebruik maken van de tool.

Lukt het niet met de tool:

Dan wil een moderator je graag ermee helpen. Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en je klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Hey @Ria53, welkom! Met je korte omschrijving kan Noordzee al heel veel nuttige dingen vertellen. Kun je daar iets mee?
Reputatie 7
Badge +28
@Ria53 Is het inmiddels gelukt met het omruilen van de ontvanger?
Reputatie 7
Badge +28
@Nadia :

Ria heeft nu haar profiel gevuld. Kan jij zien of het omwisselen is gelukt?
Dank voor de heads up, @Noordzee . Ik bewaak deze week @Nadia 's cases en deze was me even ontschoten (schaam).
Het goede nieuws is, dat ik kan zien dat er 3 nieuwe digitenne kastjes zijn verstuurd en een scartconverter. Heb je alles aan de praat, @Ria53 ? Zo niet, laat het weten en dan helpen we je verder! 🙂

Reageer