Beantwoord

Digitenne ontvanger

  • 4 June 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo,
Ik begrijp dat we onze Digitenne insteekkaart gratis kunnen omruilen voor een nieuwe ontvanger.
Zijn er daarna kosten verbonden aan het gebruik van de nieuw me ontvanger ? Zal vast ergens staan maar ik kan het niet vinden en heb ‘t gemist in de correspondentie van KPN.
icon

Beste antwoord door Noordzee 4 June 2019, 19:38

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi PenYH,

Als je alleen een Digitenne-abonnement hebt, is de prijs 17 euro per maand. En dat blijft zo. Bij het abonnement is de huur van één ontvanger inbegrepen. Aanvullende ontvangers (max. 3 per abonnement) zijn toe te voegen voor €5 per maand.

Heb je Digitenne in combinatie met interactieve tv?, dan betaal je niet voor het abonnement maar alleen voor de ontvangers.

Wel zul je meer gaan betalen als je nu kooptuners hebt en deze omwisselt voor de nieuwe ontvanger. Je gaat dan huur betalen.

Je kan de omwisseling regelen via deze omruiltool:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

Meer informatie kan je hier teruglezen:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @PenYH, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Of je met de nieuwe Digitenne ontvanger extra kosten krijgt, hangt een beetje af van je abonnement en huidige apparatuur. Heb je destijds je insteekkaart gekocht, dan ruil je hem om voor een huur ontvanger en is de kans groot dat je hiervoor € 5,00 per maand voor gaat betalen. Heb je een huur insteekkaart gehad en ga je nu over op een huur ontvanger, hangt het van je abonnement af of deze zonder extra kosten is of niet..

Ik wil het graag voor je uitzoeken, voor jou in deze situatie. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dit gelukt is, dan help ik je graag verder!
Beste ´Noordzee´ en Susan,

Dank voor jullie reactie. Het is ons helemaal duidelijk en weten nu waar we aan toe zijn c.q. wat we moeten
doen.
Vriendelijke groet en een fijne dag gewenst,
Peter
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan👍

Mocht je nog problemen krijgen bij de installatie horen we het hier wel.

Dan helpen we je daar ook doorheen.

Reageer