Beantwoord

Digitenne ontvanger besteld, niet geleverd

  • 8 June 2019
  • 14 reacties
  • 347 keer bekeken

Het is een en al klote geregeld bij kpn tot drie keer digitenne kastje besteld en nog niet binnen 20 min in de wacht en gewoon zeggen u heeft niets besteld niet normaal meer op naar ziggo je wort gewoon behandeld als een hond bij KPN
icon

Beste antwoord door Schouten aad 14 June 2019, 08:52

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Aad,

Dat is geen mooi verhaal.
Wel goed dat je het forum hebt gevonden, hier wordt je altijd netjes geholpen door de moderators en andere mensen.

In dit topic is van alles te lezen over de omwisseling:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
In deze tool kan je zelf de omwisseling doen:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen.htm

Heb je hulp nodig van een moderator? Zij kunnen voor jou de omwisseling regelen!
Een moderator wil dus graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Schouten aad

Is het al gelukt met de omwisseling?
Reputatie 7
Badge +28
@Schouten aad

Heb je al een nieuwe ontvanger kunnen regelen via de omruiltool?

Heb je hulp nodig van een moderator? Zij kunnen voor jou de omwisseling regelen!
Een moderator wil dus graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Aad! Dit klinkt niet al te best en ik ben erg benieuwd waarom dit mis is gegaan. Ik help je graag om de omruil alsnog te regelen.

Noordzee geeft al precies aan welke gegevens ik nodig heb om je verder te helpen, waarvoor dank! Kun je een reactie sturen zodra je profiel is aangevuld? Dan zoek ik dit verder uit.
Ik heb niets om te ruilen ik wil gewoon een digitenne kastje erbij is dat nou zo moeilijk na vier telefoon gesprekken van meer dan een half uur en wat krijg ik een afstandbediening ik vraag me af of de juiste mensen wel op hun plaats zitten word er dood ziek van gr aad
Reputatie 7
Badge +28
Dag Aad, ik dacht (onterecht) dat het om een omruil ging van een oude Digitenne ontvanger naar een nieuwe. Ik kan je uiteraard ook helpen om een extra ontvanger te bestellen. Ook ben ik benieuwd waarom dit eerder niet is gelukt. Als je je profiel nog aanvult (en een reactie stuurt zodra dat is gebeurd) help ik je hiermee verder.
Ik heb voor de vierdemaal gebeld als het goed is krijg ik er een digitenne kastje erbij het word nog deze week hoop ik ... beb benieuwd maar toch bedankt joran voor de moeite lukt het weer niet dan hoor je het wel ... maar dan stap ik echt over naar een andere proivider gr aad
Reputatie 7
Badge +28
Ik begrijp het, laten we hopen dat het niet zo ver hoeft te komen. Ik ben dit weekend weer aanwezig. Ik ga ervan uit dat de ontvanger dan zeker binnen is maar als je nog vragen hebt, laat het vooral weten.
Reputatie 7
Badge +28

Ik heb voor de vierdemaal gebeld als het goed is krijg ik er een digitenne kastje erbij het word nog deze week hoop ik ...

Even wat tips voor de installatie:

  1. Ga eerst via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
  2. Dan zenders zoeken via de keuze uitgebreid zenders zoeken.
  3. Laat de ontvanger de eerste keer een uur aan aanstaan, zodat de abonnementsstatus kan verspingen van Nee naar Ja.
Laat je even weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +28
@Schouten aad

Heb je al een Digitenne-kastje in huis?
Ja sins gisteren ppffff na andereweek ze mogen wel is een keer met een aanbieding komen 😅😅😅 maar toppie van je joran voor je aandacht ik wens je veel geluk toe gr aad
Reputatie 7
Badge +28
@Joran is iemand anders, maar hij zal vast ook blij zijn dat het nu uiteindelijk gelukt is.

Veel plezier met je nieuwe Digitenne-ontvanger!

Nog één tip voor de installatie: Laat de ontvanger de eerste keer even een uurtje aanstaan. Dan kan de abonnementsstatus in het menu verspringen van Nee naar Ja.
Sorry noordzee jij ook bedankt voor de moeite toppie van je gr aad
Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat het eindelijk is afgehandeld Aad! Heel jammer dat dit zo moeizaam verliep. Als je in de toekomst ergens hulp bij nodig hebt, laat het vooral op het forum weten.

Reageer