Beantwoord

Digitenne ontvanger blijft op 34 staan

  • 9 May 2023
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik wil digitenne op mijn nieuwe tv kijken, maar het kastje blijft op 34 staan, ik kan met geen mogelojkheid naar het menu…

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 May 2023, 20:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Digitenne-Jos ,

Haal de ontvanger even helemaal van de stroom af. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Digitenne-Jos! Is het met de tip van @Noordzee gelukt de Digitenne weer aan de praat te krijgen?

Ja, ik heb het al van de stroom afgehad… Kastje start gewoon op, gaat naar 34 en dan doet ie niets meer…

Reputatie 7
Badge +28

Dan adviseer ik @Bram_ om de ontvanger om te ruilen voor een vervangend exemplaar. 

Reputatie 7
Badge +17

@Noordzee ben ik het mee eens. 🙂

@Digitenne-Jos wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kan ik je vinden in onze systemen en een nieuwe ontvanger sturen. 

Reputatie 7
Badge +28

@Digitenne-Jos

Wil je een vervangende ontvanger? Dat regelt Bram wel voor je. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +28

up @Digitenne-Jos