Digitenne ontvanger defect ontvangen...slechte service

  • 30 May 2019
  • 16 reacties
  • 294 keer bekeken

Badge
Vorige week digitenne besteld,keurig geleverd..alleen de ontvanger doet het niet.
Vanmorgen gebeld met de klantenservice ,vriendelijk te woord gestaan en samen met de medewerkster alles doorlopen,conclusie de ontvanger is defect...kan gebeuren...maar nu mag ik pas op 4 juni terugbellen om een nieuwe ontvanger aan te vragen????? dat kan dus niet eerder volgens het systeem,ik vind dit echt belachelijk en zeer slechte service,normaal zou in mijn ogen zijn om direct een nieuwe ontvanger te versturen…...heb er dus eigenlijk nu al mijn 'buik vol van" maar mevr.kon mij helaas niet uitleggen waarom ik niet direct een nieuwe ontvanger krijg? zou daar graag antwoord op krijgen.

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

16 reacties

Hai, komt er helemaal geen leven in? Krijg je 8888 en geen beeld?
Badge
Hai, komt er helemaal geen leven in? Krijg je 8888 en geen beeld?
Nee,noppes,nada… heel even na "rommelen " aan de stroomkabel,maar valt gelijk weg…
Badge
Hai, komt er helemaal geen leven in? Krijg je 8888 en geen beeld?
Maar het meest belachelijke vind ik dat er dus iets mis is met de ontvanger of met de stroom kabel,maar ik pas 4 juni terug kan bellen om een vervangende te vragen…….defect is defect..een goed bedrijf verstuurd direct een nieuwe….Ik krijg dus een pakket thuis met een defect onderdeel,lijkt mij normaal dat kpn dat gelijk oplost….
Ik ben dit met je eens. Heb zojuist een berichtje naar de moderator(s) gestuurd.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Diana67. Welkom op het forum. Wat vervelend dat er een defecte ontvanger is toegestuurd, onze excuses daarvoor. Dat is zeker niet de bedoeling. Erg jammer dat mijn collega geen uitleg heeft kunnen geven. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID (onderkant ontvanger) achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer mag je achterlaten in het "persoonlijke instellingen" veld. Zodra we jouw gegevens hebben kunnen we dit verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
Goedemiddag @Diana67. Welkom op het forum. Wat vervelend dat er een defecte ontvanger is toegestuurd, onze excuses daarvoor. Dat is zeker niet de bedoeling. Erg jammer dat mijn collega geen uitleg heeft kunnen geven. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID (onderkant ontvanger) achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer mag je achterlaten in het "persoonlijke instellingen" veld. Zodra we jouw gegevens hebben kunnen we dit verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge

Goedemiddag @Diana67. Welkom op het forum. Wat vervelend dat er een defecte ontvanger is toegestuurd, onze excuses daarvoor. Dat is zeker niet de bedoeling. Erg jammer dat mijn collega geen uitleg heeft kunnen geven. Zou je je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID (onderkant ontvanger) achter willen laten in het KPN Forum profiel? Het CAS-ID nummer mag je achterlaten in het "persoonlijke instellingen" veld. Zodra we jouw gegevens hebben kunnen we dit verder voor je uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Badge
gedaan !! en bedankt voor de reactie..
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Diana67 Ik spring even in voor de vandaag afwezige Vikash. Dank voor het invullen van je gegevens. Ik ben ermee aan de slag. Als er een update is komen we bij je terug. 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Diana67. Wanneer een ontvanger defect is en vervangen moet worden, dan moeten we in onze systemen aangeven om welke ontvanger het gaat. Dat kunnen pas doen wanneer het abonnement is ingegaan. We zullen het nog even moeten afwachten. Zodra het abonnement is ingegaan kan ik een omruil in gang zetten.
Badge
Bedankt voor de moeite,maar blijf het slechte service vinden…..Ik bestel een product,krijg een defect product thuis,en dan moet ik een week wachten voordat ik een aanvraag voor een wel werkend product mag doen…...Ik heb verder alles bij telfort,tv,internet,mobiel….die zijn nu met kpn samen…...als dit de "nieuwe" service gaat worden stap ik heel snel over na een andere provider.
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp dat dit erg vervelend is @Diana67. Ik had dit ook liever anders gezien maar helaas laten onze systemen dat niet toe. Zodra het mogelijk is om de ontvanger om te ruilen kom ik er op terug. Ik hou het voor je in de gaten.
Reputatie 7
Badge +28
Het is inmiddels 4 juni geweest. Is het probleem al op te lossen? @Vikash @Bart_
Reputatie 7
Badge +20
@Diana67 Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad en dat er een nieuwe ontvanger is opgestuurd. Heb je 'm al ontvangen? Ik hoop van harte dat deze goed werkt. Mijn excuses voor de trage gang van zaken.
Reputatie 7
Badge +28
@Diana67

Is het nu wel gelukt met de installatie van de nieuwe Digitenne-ontvanger?
Denk eraan dat je de ontvanger na ontvangst even een uur aanzet.
Dan kan de abonnementsstatus verspringen van Nee naar Ja.
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels een nieuwe ontvanger in huis hebt en dat de installatie gelukt is. Mocht dit niet het geval zijn, dan horen we dat graag van je!

Reageer