Beantwoord

Digitenne ontvanger meldt 'geen signaal'

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Mijn nieuwe Digitennekastje vertoont sinds kort kuren. Op zich start het kastje goed op, maar toch meldt de tv ‘geen signaal’.
wat helpt is de stroomtoevoer naar het kastje even te onderbreken, maar dat iedere keer weer moeten doen is raar natuurlijk.
Wat ook niet werkt is het veranderen van zender met de zenderknoppen. Alleen met de knop ch+ of - kan ban zender gewisseld worden.
Wie heeft een oplossing.
NB. Ik stel mijn vraag via deze weg omdat de wachtrij aan de telefoon zodanig is dat ik er niet doorkom en chatten om een of andere technische reden ook niet wil. Beide zaken zijn niet zoals het hoort os mijn mening!

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door loodlijn35 14 March 2019, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @loodlijn35, welkom! Heel vervelend dit 😞. Heb je dit op alle zenders of alleen op bepaalde zenders? Daarnaast ben ik benieuwd of je al eens met de antenne hebt geschoven en welk percentage signaal dan aangegeven wordt. Welke antenne heb je? En heb je deze binnen of buiten hangen.

Wil je naast het beantwoorden van bovenstaande vragen je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en onder persoonlijke opmerkingen je CAS ID vermelden?
Geldt voor alle zenders. Als ik de stroomtoevoer naar het kastje heb onderbroken en daarna weer herstel is probleem voorbij en kan ik alle zenders prima en helder ontvangen. Zit echt in kastje is mijn idee! Dit geldt temeer omdat verandering van zenders alleen !!! maar verloopt via knop ‘ch + -‘ en dus niet via knoppen met cijfers.
Reputatie 7
Badge +30
Dat klinkt zeer aannemelijk! Ik help je graag aan een nieuwe, dus zou je je forumprofiel aan willen vullen zoals ik hierboven aangaf? Bedankt!
Nieuw kastje is intussen via telefoon geregeld. Nieuw kastje komt morgen.
Opgelost!
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten. Mocht het onverhoopt niet opgelost zijn met de nieuwe ontvanger, laat het gerust weten.