Beantwoord

Digitenne ontvanger omruilen lukt niet

  • 10 May 2019
  • 24 reacties
  • 247 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
beste lezer,
ik probeer mijn digitenne kastje om te ruilen. Echter via mijn kpn geeft steeds een foutmelding dat er een pakketwijzigimg in behandeling is. Dit duurt al 3 dagen.
Wat kan ik hieraan doen?

mvg Conny

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 May 2019, 14:00

Bekijk origineel

24 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Conny,

Even wachten op een moderator. Die komt hier vanzelf langs.
Reputatie 3
Badge
Ok, ik wacht het even af.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Noordwijk, Op dit moment is het niet mogelijk om de ontvanger om te ruilen, omdat er een pakketwijziging in behandeling is. Jouw vraag is wat je hier aan kan doen. Jammer genoeg kunnen we niets doen zolang de pakketwijziging nog niet is afgerond. Ik lees dat dit 17 mei pas afgerond wordt. Ik pak het volgend weekend op en dan zorg ik ervoor dat je jouw ontvanger z.s.m. in huis hebt. Hopelijk kun jij je hier ook in vinden, anders hoor ik het graag.
Reputatie 3
Badge
Bedankt voor je bericht Marina, 17 mei komt er idd iemand om glasvezel aan te sluiten. Dat is dan kennelijk de pakketwijziging.

ik kan me erin vinden dat de omruiling daarna plaats kan vinden. Tenzij de overstap naar glasvezel de digitenne blokkeert, want dat wil ik niet.

Groet,
Conny
Reputatie 7
Badge +19
@Noordwijk, De overstap naar glasvezel blokkeert je Digitenne aansluiting niet. Geen zorgen. We hebben dit weekend contact en zorg ik ervoor dat er alsnog een nieuwe ontvanger jouw kant op komt!
Reputatie 3
Badge
Ok, bedankt!
Reputatie 3
Badge
Beste Marina,

kan ik via het forum ook mijn afspraak van vrijdag met de monteur vd glasvezel verzetten? Ik kreeg nl. vandaag bericht dat ik vrijdag rond de afgesproken tijd naar het ziekenhuis moet met mijn man. Indien mogelijk de afspraak naar de ochtend verzetten of anders een week later naar vrijdag 24 Mei. Alvast dank!
Conny
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Conny,

Heb je geen inlogcode gehad voor het bekijken/wijzigen van je afspraak?
Reputatie 3
Badge
Geen inlogcode gehad. Er staat in de bevestigingsmail dat ik via de klantenservice de afspraak kan verzetten. En als je naar de klantenservice gaat, dan zie je chatbot, forum of bellen. Dus vandaar dat ik het via het forum vroeg.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Noordwijk, De afspraak kan ik verzetten, maar ik kan de afspraak niet meer verplaatsen naar de ochtend. Ook vrijdag 24 mei is al helemaal vol. Volgende week op andere dagen voornamelijk in de ochtend is er wel ruimte. Kun je een aantal andere momenten doorgeven wanneer er een monteur kan langs komen?
Reputatie 3
Badge
Beste Marina, volgende week kan ik verder niet. Ik kan wel op woensdag 29 mei. Het liefst in de ochtend. Is dat mogelijk?
Reputatie 3
Badge
Beste lezer, ik krijg nu de melding dat de monteur morgen komt. De afspraak is dus nog niet verzet. Ik zou het vervelend vinden als de monteur morgen voor niets aan de deur staat.
Graag de afspraak , zoals gevraagd, verzetten naar 29 mei indien mogelijk.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi, Ik heb een berichtje gestuurd naar de webcare.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Noordwijk, Marina is er later vanavond pas weer. Om te zorgen dat het zeker goed gaat heb ik de afspraak alvast voor je verzet. Je krijgt er per sms bevestiging van. De monteur komt nu woensdag 29 mei tussen 8:00 en 10:00!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Noordwijk, Fijn dat mijn collega Erik je afspraak verzet heeft. Het lastig is nu, dat de openstaande order tot die tijd niet afgerond kan worden. Wanneer de monteur langs is geweest, wordt de order pas afgerond. Daarna kan ik de Digitenne ontvanger(s) omruilen. Ik ga overleggen of we dit anders voor je kunnen regelen. Zodra ik daar antwoord op heb, hoor je van mij.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Noordwijk, Ik lees dat ik helemaal vergeten ben om te kijken of we de ontvangers op een andere manier konden regelen. Excuses daarvoor. Dat er vandaag een monteur langs kwam, wist ik nog wel. Hoe is dit verlopen? Ik lees dat de order nog niet is afgerond.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Noordwijk, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het via een andere weg is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben of je hebt onze hulp nodig, laat het dan vooral weten.
Reputatie 3
Badge
Beste Marina, het is helaas nog niet opgelost. De monteur van Kpn kon de glasvezel niet aansluiten. Nu is het wachten op een monteur van het glasvezelbedrijf. Die komt 7 juni weer om te bekijken wat er moet gebeuren. Al met al duurt het nu wel erg lang voordat het digitenne kastje omgeruild kan worden. Is toch kwalijk dat dit geblokkert wordt door de aanvraag van glasvezel(op initiatief van KPN)
ik kijg ook steeds meldingen dat ik binnenkort geen gebruik meer kan maken van digitenne.

Zou je alsnog willen regelen dat het kastje van de digitenne wordt aangevraagd?

Alvast hartelijk dank!
Conny
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Noordwijk, Jammer dat het nog steeds niet mee zit. Zojuist heb ik een aanvraag gedaan voor nieuwe Digitenne ontvangers bij mijn collega's van logistiek. Ik kan je nog niet de garantie geven dat het ze gaat lukken. Als dit het geval is, dan zoek ik verder om ervoor te zorgen dat je alsnog z.s.m. een ontvanger thuis gestuurd krijgt.
Reputatie 3
Badge
dank alvast voor al je inspanningen!
Reputatie 3
Badge
Beste Marina, inmiddels heb ik de aanvraag voor glasvezel helemaal geannuleerd. Dit zou dus nu geen belemmering meer moeten zijn voor de omruiling van de digitenne. Mvg Conny
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Noordwijk, Bedankt voor je berichtje, zojuist heb ik hetzelfde bericht gehad van mijn collega. De glasvezel is nu inderdaad geen belemmering meer. De omruil heb ik in gang gezet en de nieuwe ontvanger komt jouw kant op. Mocht je er nog vragen over hebben, laat het vooral weten! 🙂
Reputatie 3
Badge
hartelijk dank Marina!
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @Noordwijk. Ook als je advies nodig hebt bij het aansluiten van je nieuwe ontvanger, helpen we je! 🙂

Reageer