Beantwoord

Digitenne ontvanger reageert traag

  • 22 June 2022
  • 4 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1

Digitenne ontvangkastje reageert traag op zappen,reageert soms niet op teletext toets,schakelt soms op tv kanalen over inplaats teletext bladzijde.

ik heb al nieuwe afstandsbediening en antenne

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 25 June 2022, 10:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1

zappen,als ik bv 5* zap duurt het even voor de zenders wisselen,dan uiteindelijk op nr5 blijft het beeld soms zwart,even naar 6 of 4 en weer terug geeft weer beeld op 5.

Wanneer op teletext, soms met zappen naar volgende bladzijden ,kom ik niet op teletext bladzijde maar op een tv zender..

zappen met de rode knop werkt wel gewoon.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @digitenneklant.. Wat vervelend dat het zappen traag is. Aangezien je al een nieuwe afstandsbediening en antenne hebt ontvangen blijft er nog maar één optie over. Ik heb zojuist een nieuwe ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt (The Read Shop in Voorschoten) verstuurd. Maandag 27 juni kan je jouw oude ontvanger daar omruilen voor een nieuwe. Ik wil je vragen om alleen maar de ontvanger en stroomadapter retour te sturen en de rest niet. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen.😊

 

 

Reputatie 1

sorry,ik heb gereageerd op de sms,heb alles inclusief antenne opgestuurd…

het nieuwe kastje met afstands bediening werken zoals het hoort(met oude buitenantenne die ik nog had),bedankt daarvoor,hopelijk kan u mijn oude opgestuurde antenne retoeneren.

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat de nieuwe ontvanger het probleem heeft verholpen. Je geeft aan dat je oude antenne retour wil sturen, maar je hebt deze antenne toch nu in gebruik? Of begrijp ik het verkeerd.🤔