Beantwoord

Digitenne ontvanger teveel geleverd

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 191 keer bekeken

een aantal dagen geleden heb ik op de site van KPN aan gegeven dat we een nieuwe ontvanger wilden.
Daarbij heb ik aangegeven dat ik het zelfde aantal ontvangers wil.
maar omdat we in het verleden een vervangende ontvanger hebben gekregen, hebben we volgens KPN 2 ontvangers in ons bezit.
Dus ontvingen we deze week 2 ontvangers waarvoor ik €5 extra per maand moet betalen.

nu moet een van de 2 weer terug, maar ik kan nergens vinden hoe ik dit kan doen.

wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2019, 13:31

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo ad72,

Een moderator gaat jou hierbij helpen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het CAS-ID nummer van de ontvanger die je wilt terugsturen? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @ad72 , ik help je graag verder met jouw vraag! Om het een en ander na te kijken, en om de extra ontvanger te verwijderen, heb ik wel wat extra gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen zoals Noordzee aangeeft? Dan ga ik voor je aan de slag!
Susan je mag aan de slag.
Ik hoop dat ik genoeg toegevoegd heb.
ik zie het wel weer.
alvast bedankt..
Reputatie 7
Badge +21
@ad72, bedankt! Ik heb de ontvanger met het CAS-ID nummer dat je in jouw profiel had ingevuld verwijderd uit je abonnement. Als het goed is, ontvang je binnenkort ook een retour doos en worden de kosten gewoon weer € 15,50 per maand (met 1 ontvanger)!
Bedankt
Ik wacht het af

Reageer