Beantwoord

Digitenne ontvangers bij alles in 1 pakket

  • 3 July 2019
  • 10 reacties
  • 383 keer bekeken

Hallo, ik heb mijn oude digitenne ontavnger omgeruild naar een nieuwe maar moet nu voor deze ontvanger 5 euro per maand extra betalen. Ik heb 1 interactieve tv onvanger in huis en nog 1 nieuwe digitenne ontvanger. Ik dacht dat ik dit gratis bij mijn alles in 1 pakket zou krijgen
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 July 2019, 19:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Monique,

Helaas is dat niet zo. KPN omschrijft het als volgt: Jouw abonnement is gratis, maar je betaalt wel 5 euro huur per maand voor jouw ontvanger.

Daar kun je natuurlijk wat van vinden. Maar bij jouw abonneevariant heb je wel de mogelijkheid om jouw ontvanger maandelijks op te zeggen (b.v. na het campingseizoen) en dan volgend jaar weer toe te voegen.

Heb je alleen een Digitenne-abonnement (van 17 euro per maand)?, dan heb je een contractperiode van 12 maanden.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Monique, welkom hier.

Noordzee legt dit precies goed uit. Ik heb er eigenlijk weinig aan toe te voegen. Weet je zo voldoende? Zo niet, laat het me weten en vul dan ook even je profiel in met alle relevante gegevens. 🙂
Dat ligt aan je ITV abonnement. Als je bij dat abonnement recht hebt op 2 ontvangers dan krijg je de digitenne ontvanger als 2e ontvanger binnen je ITV abonnement gratis. Heb je het goedkoopste ITV abonnement dan heb je recht op 1 ontvanger en betaal je voor de digitenne ontvanger inderdaad € 5,— per maand. Even je ITV Abonnement checken.
https://www.kpn.com/internet-tv
Reputatie 7
Badge +28
@Casey Ik ga er vanuit dat zij het goedkoopste abonnement heeft, anders wordt die 5 Euro niet maandelijks in rekening gebracht.

@Monique2512 Alles duidelijk zo ?
Er gaat soms wel eens wat mis bij KPN, dus voor alle zekerheid..... 😉
Ik heb een iTV abbjonnement met 2 ontvangers gratis dacht ik, ik betaal 72 euro per maand, ik heb nu 1 interactieve tv ontvanger en 2 digitenneontvangers en betaal voor de 2e digitenne ontvanger nu 5 euro per maand extra, terwijl ik al 2 digitenneontvangers gratis had maar nu ik moet omruilen moet ik opeens bijbetalen.
Reputatie 7
Badge +28
OK Monique,

Conform jouw beschrijving klopt dat bijbetalen dus. Jouw eerste Digitenne-ontvanger is een onderdeel van jouw abonnement. Voor de tweede betaal je vijf euro per maand aan huur voor de ontvanger.

Dat zijn de nieuwe regels. Niet leuk, maar ik kan dat helaas niet voor jou veranderen (en ook moderator Alex kan dat niet voor jou wijzigen). Hoe graag we dat ook zouden willen. Want het zou de aantrekkelijkheid van Digitenne vergroten en daar ben ik altijd voor.
Reputatie 7
Badge +24
OK Monique,

Conform jouw beschrijving klopt dat bijbetalen dus. Jouw eerste Digitenne-ontvanger is een onderdeel van jouw abonnement. Voor de tweede betaal je vijf euro per maand aan huur voor de ontvanger.

Dat zijn de nieuwe regels. Niet leuk, maar ik kan dat helaas niet voor jou veranderen (en ook moderator Alex kan dat niet voor jou wijzigen). Hoe graag we dat ook zouden willen. Want het zou de aantrekkelijkheid van Digitenne vergroten en daar ben ik altijd voor.


Dit klopt inderdaad, anders had ik het met alle plezier gedaan. Dit heeft te maken met de wijzigingen die we moesten doen doen, van DVB-T naar DVB-T2. Hier kun je nog extra informatie hierover vinden mocht je dit willen lezen.
Reputatie 7
Badge +28
OK Monique,

Conform jouw beschrijving klopt dat bijbetalen dus. Jouw eerste Digitenne-ontvanger is een onderdeel van jouw abonnement. Voor de tweede betaal je vijf euro per maand aan huur voor de ontvanger.

Dat zijn de nieuwe regels. Niet leuk, maar ik kan dat helaas niet voor jou veranderen (en ook moderator Alex kan dat niet voor jou wijzigen). Hoe graag we dat ook zouden willen. Want het zou de aantrekkelijkheid van Digitenne vergroten en daar ben ik altijd voor.



@Monique2512

Alles duidelijk zo?

Het nieuwe Digitenne heeft ook voordelen. Je hebt nu een prachtige beeldkwaliteit. En je hebt vaak de mogelijkheid om meerdere regionale zenders te ontvangen.