Beantwoord

Digitenne ontvangers retourneren

  • 11 July 2019
  • 5 reacties
  • 751 keer bekeken

Wij willen graag de ontvanger en kastje van Digitenne terugsturen, omdat we er geen gebruik meer van maken. Maar kunnen nergens terugvinden hoe we dat moeten doen.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 July 2019, 14:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @houtmannetje, Betaal je nog voor een Digitenne ontvanger? In dat geval zetten we je abonnement/ontvanger stop waardoor je automatisch een retourdoos thuisgestuurd krijgt. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf)

Als er geen kosten in rekening worden gebracht voor je ontvangers kun je het kosteloos retourneren in een willekeurige doos. Als je dit doet, adviseer ik je om het verzendbewijs een tijdje te bewaren. Het retouradres is:
KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Als het gaat over oude ontvangers die onlangs zijn omgeruild voor nieuwe ontvangers, kun je ze ook retourneren naar bovenstaand adres.
ik heb de gegevens ingevuld. We betalen nog voor digitenne.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @houtmannetje, Ik heb de betaling voor je Digitenne ontvangst opgezegd. Je krijgt een retourdoos thuisgestuurd waar je de ontvanger en antenne mee kan retourneren. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, hoor ik het graag.
Reputatie 7
Badge +19
@houtmannetje, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Het is me allemaal duidelijk en ook een mail ontvangen dat digitenne is opgezegd en dat we een retourdoos krijgen thuisgestuurd. Dank je wel voor de hulp

Reageer