Beantwoord

Digitenne ontvangst

  • 25 July 2019
  • 9 reacties
  • 124 keer bekeken

Hallo, wij hebben een erge slechte ontvangst met Digitenne. Wij wonen in het buitengebied en sinds de nieuwe ontvanger is het niet verbeterd, eerder nog slechter. Wij hebben wel sinds een half jaar 5 windturbines tegenover ons huis.
Misschien met een andere antenne en of buitenantenne
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 July 2019, 13:42

Bekijk origineel

9 reacties

Antenne aan een windturbine monteren? 😉
Reputatie 7
Badge +28
Als je nog niet de Funke V5 gebruikt, kan je jouw ontvangst verbeteren door die antenne.

Welke antenne gebruik je nu?
Staat jouw antenne binnen of buiten?
In welke plaats woon je?

Wil je jouw forumprofiel vullen?
Ik gebruik wel de funke 5, en hij hangt afwisselend buiten dan weer binnen.
Wij wonen in Simonshaven
Eerst had ik de antenne aan de zuidkant staan/hangen, sinds kort verplaatst naar de noordkant ivm windturbines (dacht ik dat dat het zou zijn)
Maar de antenne heeft nooit echt goed gewerkt, veel storing in vergelijking met de vroegere twintuner
Mijn forum profiel is ingevuld.
Reputatie 7
Badge +28
probeer eens het volgende:

1/ Zet de antenne buiten (zo hoog mogelijk)
2/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
3/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.
4/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Reputatie 7
Badge +28
@Petra9102
Heeft dit geholpen?
Zoals het er nu naar uitziet wel. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Petra9102, welkom op het Forum!

Ik zie dat je inmiddels al een eind op weg bent geholpen en dat je van Noordzee al enkele tips hebt ontvangen én uitgevoerd. Fijn om te lezen dat dit ook verbetering geeft! De Funke V5 is de nieuwste antenne, dus daar kan je helaas niet zoveel winst meer op behalen. Mocht het nou toch niet helemaal zijn wat je wil, kan je kijken naar anderen antenne die KPN niet aanbiedt. Deze schaf je dus zelf aan, en kan ik helaas niet voor je vergoeden. In dit topic vertelt Noordzee er meer over!

Reageer