Beantwoord

Digitenne ontvangst Drenthe (Exloo/Borger)

  • 5 July 2020
  • 6 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Zou iemand mij kunnen vertellen hoe de ontvangst van digitenne in de omgeving Ees Borger Exloo is bvd

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 July 2020, 21:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @wortellica ,

Ik woon in de directe omgeving, dus ik kan wel het e.e.a. vertellen. 
 

Met een binnenantenne ga je geen ontvangst hebben. 
 

Als je een buitenantenne gebruikt en je de antenne dan op minimaal vijf meter hoog plaatst, dan ga je wel ontvangst krijgen. Ik heb alleen maar ontvangst doordat de antenne boven mijn dak uitsteekt. Als ik de antenne 50 cm lager plaats, dan is de ontvangst weg. 
 

In Borger en Ees is de ontvangstkans wat groter dan in Exloo. Exloo ligt ongeveer 5 km meer naar het oosten en ligt dus nog verder weg van Smilde. (Waar de zendmast staat.)

Reputatie 3
Badge +1

Ok dank je wel, het gaat om een vakantie huisje in ees, dat gaat met een binnen antenne niet lukken dus begrijp ik uit je verhaal!

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, met een binnenantenne ga je in het “Land van Bartje” geen ontvangst krijgen. 

Reputatie 3
Badge +1

:sweat_smile: ok weet ik genoeg dank je wel!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍

Reputatie 7
Badge +19

@wortellica Je bent al helemaal geholpen door Noordzee zie ik, super :relaxed: Als je nog vragen hebt of als we je ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons hier op het forum te vinden.