Beantwoord

Digitenne ontvangst erg slecht ondanks buitenantenne

  • 5 September 2021
  • 10 reacties
  • 137 keer bekeken

Heb al een tijdje digitenne buiten maar ontvangst is echt bar slecht. Ned. 1 2 3 is niet te ontvangen echt balen. Alles geprobeerd wat er wordt voorgesteld. Kan ik geen ontvanger zoals binnen ook buiten plaatsen ipv digitenne

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 September 2021, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Welkom terug @GeCoWa ,

Jij gebruikt al een buitenantenne.   

In Hoogerheide gaat de ontvangst beter lukken met een superantenne bovenop jouw dak. 

Ik adviseer jou dan deze antenne aan te schaffen:

https://www.cardwriter.nl/rebox-re-23ga-dvb-t2-power-plus-buiten-antenne-80.html

En deze antenne dan goed uitrichten naar Goes.

 

Heb nu via  zeeland zenders gezocht dit gonf al stukken beter en heb nh weer 1 2 3 en rtl 4 5 en sbs 6.

Waarom verkoopt KPN deze niet en of vertrekken ze dit aan een trouwe klant?

Is deze antenne wel geschikt voor mijn ontvanger Digitenne ZXV7200 Casnr 4657-178-042-1 is deze geschikt voor V5 antenne???

Reputatie 7
Badge +19

@GeCoWa Bij Digitenne ben je afhankelijk van het signaal en ontvangst op jouw locatie, daarom kan het even zoeken zijn naar de beste oplossing. We hebben ook tips om je Digitenne signaal te verbeteren. Het kan soms nodig zijn om andere middelen in te zetten om je ontvangst te verbeteren. @Noordzee is onze Digitenne expert hier op het forum :) Volgens mij is de buitenantenne die hij je adviseert ook bij jouw ontvanger geen probleem, heb ik dat goed Noordzee?

Reputatie 7
Badge +28

Klopt @Alexandra en @GeCoWa ,

 

In een eerder topic hebben we al uitgebreid de Funke V5 geprobeerd. 

Maar de door mij genoemde Rebox-antenne is nog beter dan de Funke V5. Deze antenne is wel duurder en wordt niet door KPN geleverd aan klanten. 

Deze Rebox-antenne is ideaal voor de Digitenne-ontvangers van KPN. 

Heb het advies van Noordzee opgevolgd en de super antenne geinstaleerd. Op Goes gericht en heb nu 100% signaal. Bedankt voor de tip👍👍👍

Reputatie 7
Badge +28

Ah Super ! :thumbsup_tone4:

En graag geholpen natuurlijk…… 

Reputatie 6
Badge +7

Heb het advies van Noordzee opgevolgd en de super antenne geinstaleerd. Op Goes gericht en heb nu 100% signaal. Bedankt voor de tip👍👍👍

Hallo Gerco, je schrijft in onderstaand topic dat je nu slechte ontvangst hebt, klopt dat? Sinds wanneer heb je hier nu last van?

Ontvangst verspringt steeds erg slecht bereik hier in de zuidwesthoek Noord Brabant. Zonde van mijn geld. Tevens van mijn abbonement

Moet steeds het dak op om hem te verzetten zeer teleurstellend in de kpn

 

 

Reputatie 7
Badge +19

@GeCoWa Hi Gerco, klopt het wat Walter hierboven opgemerkt heeft? Zo ja, laat je het ons hier weten? Dan denken we graag met je mee.

Thanks @waltervl! 🤗