Beantwoord

Digitenne Oost Nederland

  • 15 January 2019
  • 37 reacties
  • 643 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil mijn digitenne insteek card omruilen voor de nieuwe digitenne ontvanger. Omdat wij zelf in hoofddorp wonen maar digitenne in het oosten van het land gebruiken en al in februari omgezet wordt. Hoe kunnen wij de nieuwe ontvanger aan vragen.

met vriendelijke groet Harro Meijnen
icon

Beste antwoord door Noordzee 19 January 2019, 17:00

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 2
@Noordzee Dank je wel voor de reactie. Het is erg fijn dat het ook op een later tijdstip kan en mag.

Ik hoop dat @Susan_ de boel in gang gaat zetten!
Reputatie 7
Badge +21
@Wuppie1978, helemaal goed. Ik heb de ontvanger er één smartcardnummer verwijderd. Over een uurtje kan ik een nieuwe ontvanger aanvragen, en samen met die handeling de andere ontvanger verwijderen. Want die gebruik je niet meer! Hier krijg je bevestigingen van per e-mail. Je ontvangt een retour doos om apparatuur wat je niet meer gebruikt retour te sturen, mits je het destijds gekocht heb (dan mag het wel, maar hoeft het niet omdat het jouw eigendom is).
Reputatie 2
@Susan_ dank je wel.

Ik zie het allemaal wel verschijnen!
Op welk mail adres krijg ik de bevestiging?

Fijne avond
Reputatie 7
Badge +21
Een @online e-mailadres, die bij ons bekend is in het systeem! 😉
Reputatie 2
@Susan_

Dat is een oud email adres. Hoe kan ik de juiste doorgeven? Ik dacht als je alleen het @online.nl aanpast naar @xs4all.nl dat het al oke is. Maar dat weet ik niet zeker.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is mogelijk natuurlijk. Je kan het wijzigen in MijnKPN, je kan het ook doorgeven aan onze klantenservice via 0800-0402 of de LiveChat functie 😉
Reputatie 2
@susan email adres is aangepast!!!
Reputatie 2
@Susan_ is het nu nog nodig dat jullie de gegevens die naar het oude mail adres zijn verzonden nog een keer te verzenden???
Reputatie 7
Badge +30
@Wuppie1978 goed dat je nog een bericht stuurt. Ik had die van zaterdag helemaal over het hoofd gezien! Je krijgt zo direct een mail van me op het juiste e-mailadres.
Reputatie 2
@Marcia_ we hebben het pakket ontvangen. We hebben alleen 1 probleempje. We wonen in het zuiden en hier hebben we nog geen nieuw signaal. Maar we moeten hem binnen een week activeren! Hoe kunnen we dit aanpakken?
@Wuppie1978
De nieuwe ontvanger kan ook overweg met het huidige oude Digitenne. Je kunt hem dus gewoon aansluiten, instellen en gebruiken.

@Marcia_ we hebben het pakket ontvangen. We hebben alleen 1 probleempje. We wonen in het zuiden en hier hebben we nog geen nieuw signaal. Maar we moeten hem binnen een week activeren! Hoe kunnen we dit aanpakken?
Reputatie 2
@PeterG Dank je wel.. dan gaan we dat doen. Zodat hij in iedergeval geactiveerd is!!!

Reageer