Beantwoord

Digitenne op 2 plaatsen

  • 25 September 2019
  • 5 reacties
  • 291 keer bekeken

Ik heb nu 1 digitenne abonnement; kan ik ook een 2e abonnement nemen en ben ik dan voordeliger uit ?
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 September 2019, 18:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo HATI4847,

Als je nu een los Digitenne-abonement hebt van 17,00 euro per mand, dan kun je voor 5 euro per maand extra een tweede ontvanger krijgen. Die ontvanger kan je ook elders gebruiken. Zelfs een derde ontvanger erbij is mogelijk. Dan betaal je 27 euro per maand.

Van de website:

Digitenne startpakket

[h4]€ 17,00 /mnd[/h4]
Excl. eenmalige activatiekosten
€ 29,95
[h4]Inclusief[/h4]
  • 1 gratis draadloze HD-TV-ontvanger
  • 30 TV-zenders in HD-kwaliteit
  • 28 radiozenders
[h4]Breid je pakket uit met:[/h4]
1 Extra TV-ontvanger
+ € 5,00 /mnd
2 Extra TV-ontvangers
+ € 10,00 /mnd
FOX Sports
+ € 9,99 /mnd


Mocht je interactieve TV van KPN afnemen, dan kun je voor 5 euro per maand een extra abonnement op Digitenne erbij krijgen. Met een maximum van twee extra kastjes. Officieel noemen ze dat de huurprijs van de Digitenne-ontvanger.
Het is goedkoper, en handiger, om een extra ontvanger bij het bestaande abonnement te nemen. Je mag ontvangers van KPN op een ander adres dan het contractadres gebruiken. Dus één thuis en één elders mag gewoon. Voor een tweede adres is dan niet een heel nieuw, extra, abonnement nodig.
Reputatie 7
Badge +28
@HATI4847

Is het aanvragen van een tweede Digitenne-ontvanger al gelukt?

Je kunt dit regelen via Mijn KPN, door te bellen met 0800 - 0402 of via een moderator hier op het forum.

Als je wilt dat een moderator het voor jou regelt? Zou je dan het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hati, welkom op het forum.

Wat hier wordt gezegd klopt helemaal, voor € 5.- per maand kun je een 2e ontvanger bestellen. Controleer wel even of je wel goed bereik hebt op je 2e adres. Dit kun je hier doen door je postcode en huisnummer in te vullen en dan op 'Check mijn postcode' te klikken.
Reputatie 7
Badge +24
Hati, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.