Beantwoord

Digitenne opgezegd

  • 14 November 2019
  • 6 reacties
  • 155 keer bekeken

Reputatie 2

Ik heb digitenne opgezegd. Krijg ik ook instructies over het terugsturen van de ontvangers? B. v. een retourdoos? 

Gr. Bennie 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 November 2019, 20:05

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jamrox 

 

Als het goed is, krijg je vanzelf een retourdoos opgestuurd. 

 

Eventueel kun je de apparatuur ook zelf terugsturen in een eigen doos. 

Voor apparatuur is het retouradres:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Voeg briefje met naam, postcode en huisnummer bij.

 

En bewaar het bewijs wat je krijgt bij het PostNL-inleverpunt. 
 

Reputatie 4
Badge +1

Wacht nog even af. Anders verstuur ik het zelf

Dank je 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @jamrox / @jamrox01, bedankt voor jouw bericht!

Je krijgt inderdaad binnen 2 weken na opzegging de retour doos in huis. Wil je hier niet op wachten, wat ik me kan voorstellen als je het nu geregeld wil hebben, kan je het zelf retour sturen middels de instructie hierboven. Wel erg belangrijk is dat je het bewijs van PostNL niet weggooit, want die heb je nodig mochten wij er nog naar vragen!

Heb je nog andere vragen? Dan hoor ik het graag!

Reputatie 2

heb de doos inmiddels binnen . Heb de spulle er in zitten. morgen maar even naar de post gaan om te versturen

 

bedank

Reputatie 7
Badge +28

Prima, dan ben je dat ook weer kwijt. 

Reputatie 2

Elukkig wel. Jaren digitenne en nergens last van. Sinds de omschakeling alleen maar geen signaal. Nieuwe kabel. Nieuwe antenne en 1 x een nieuwe ontvanger. Is gewoon bagger ontvangst. Op 2 locaties. Ben weer naar canaldigitaal gegaan op de camping en mijn zoon kijkt op zijn kamer met een chromecast. De tv op de logeerkamer heeft dvbt2 ingebouwd, daar kijk ik op een stukje koperdraad alleen de fta zenders  zonder de ontvangst problemen van die inferieure ontvanger die je van kpn kreeg.

 

Reageer